Sh0ck's Oud & Nieuw 2013/2014

Sh0ck

VWC lid
Laten we beginnen met mijn grootste project van de avond!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zitten de volgende producten in:

3x Hot Cannon
6x Palm Assortiment
1x Fearless Freak
1x Wodka Blue
1x Whistle Blower
2x Heavy Legend 25
2x Midnight Delight
2x Mystery Flowers
2x Fire Surfer
2x Treasure Island
2x Rude Awakening
2x King Cobra
2x Heavy Legend Spider King
2x Pamala
4x Blow Out
4x Heavy Legend Voltage 45
2x New Moon
2x Titanium Thunder

Laatst bewerkt:
Heel erg dik project. Zal behoorlijk wat tijd en geld in gaan zitten denkik. Blow out en Heavy legend voltage wss met kartonkorting gekocht?:D. Heb je dit trouwens gefakkeld, heel erg veel gelont of elektrisch afgestoken?

zeer mooi, wat heeft het gekost als ik vragen mag?

Zeker de helft waren restanten van vorig jaar bij de winkeliers, dus die heb ik al vroeg in het jaar kunnen kopen. Daarnaast had ik de palm nog over van vorig jaar. Maar in ieder geval genoeg. Exacte bedragen noem ik niet :)

Heel erg dik project. Zal behoorlijk wat tijd en geld in gaan zitten denkik. Blow out en Heavy legend voltage wss met kartonkorting gekocht?:D. Heb je dit trouwens gefakkeld, heel erg veel gelont of elektrisch afgestoken?

Tijd viel nog wel mee. Uurtje of 5 om alles te lonten en te plakken op de planken. En ik heb alles zelf gelont.

Zeker de helft waren restanten van vorig jaar bij de winkeliers, dus die heb ik al vroeg in het jaar kunnen kopen. Daarnaast had ik de palm nog over van vorig jaar. Maar in ieder geval genoeg. Exacte bedragen noem ik niet :)

Tijd viel nog wel mee. Uurtje of 5 om alles te lonten en te plakken op de planken. En ik heb alles zelf gelont.

Dan heb je toch ontiegelijk veel lont nodig? Of via de lont vd laatste tube van een cake :D?

Ik zie dat ik de intentie had om hier meer filmpjes neer te zetten. Dat is er tot nu toe niet van gekomen. Dus nu maar weer eens een nieuwe neerzetten. Niet zo spectaculair als de vorige, want dat was mijn monster show, maar de Big 19 per 1-2-3(W) is ook leuk. Binnenkort? 2x de golden Power!

Back
Bovenaan