Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mooi bedrag hoor, voor een zeer goed doel.
Ik heb af en toe even zitten kijken en ik zou iedereen aan kunnen raden het volgend jaar weer eens een kans te geven.
Ja het is niet wat het geweest is, maar het was dit jaar al een stuk leuker dan dat ik het vorig jaar vond.

Ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan de warmste week in België, meer dan 17 miljoen in totaal opgehaald voor verschillende doelen. Af en toe gekeken zag er leuk uit, ga het volgend jaar meer volgen denk ik. Luister sowieso veel stubru.

Werkelijk geen minuut van gezien dit jaar. Hoop echt dat ze het weer eens anders aan gaan pakken.

Werkelijk geen minuut van gezien dit jaar. Hoop echt dat ze het weer eens anders aan gaan pakken.
Ook kleinste pleintje in Groningen centrum voor het eindfeestje. Zag foto dat er wel publiek tot op de straat stond, maar toch; met Glazen Huis was hele Grote Markt tot ver in de straatjes eromheen afgeladen vol. Ik heb er verder enkel 'ns samenvatting voor 18u journaal van gezien maar had dik medelijden met die DJ's die door ons Hollandse klootjeswinterweer moesten banjeren, wat een rotberoep hebben die dan zeg.

Het blijft toch treurig on te zien hoe afhankelijk zo'n top evenement afhankelijk is van een aantal poppetjes. Met het wegvallen van de generatie Ekdom heeft het evenement echt genekt

Het blijft toch treurig on te zien hoe afhankelijk zo'n top evenement afhankelijk is van een aantal poppetjes. Met het wegvallen van de generatie Ekdom heeft het evenement echt genekt

Inderdaad. Heb ook echt totaal geen ''feeling'' met de huidige DJ's.

zag ook pas maandag dat het aan de gang was en bijna afgelopen zonde dat je er niks meer van hoort al hebben ze dat denk ik ook aan zichzelf en het concept etc te danken

In Heemskerk had je de Glazen Keet, in Beverwijk het Houten Huis. Leuke acties met lokale radio-omroepen en voor plaatselijke goede doelen. Super gezellig en wat altijd wat te doen. Zo kan het ook.

Ik heb een aantal kleine stukjes gezien, maar dan zitten ze gewoon in de auto om wat te bestellen bij de Mc Donalds.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan