Serious Request

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Rick B vroeg of er een topic kon komen over Serious Request.
Dus bij deze het topic.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dankjewel!

Kan er de hele nacht wel naar kijken! Het geeft gewoon iets moois,vooral in de sneeuw! Heerlijk!

18 T/M 24 december in leiden!

3FM en het Rode Kruis zetten zich tijdens Serious Request 2011 in voor moeders die geraakt zijn door oorlog of conflicten.

Thanks Ompeje voor het aanmaken van het topic! Ik luister echt bijna elke dag naar 3FM en dit geeft altijd een prima kerst/december sfeer... Super leuk om te volgen :) Ben dan ook benieuwd wie er dit jaar in het huis zullen zitten!

Hopelijk Gerard Ekdom, Giel Beelen en.... Michiel Feenstra? :)

Heb helemaal niets met Serious Request. Als ik al ruimte heb om iets te luistere rond die tijd, dan is het Sky Christmas Station.

Ik wens degenen die hier wel naar luisteren vele uurtjes luister-plezier toe.

Het doel van SR2011 stond nog niet in dit topic, vandaar:

3FM en het Rode Kruis zetten zich tijdens Serious Request 2011 samen in voor moeders die geraakt zijn door oorlog- of conflictsituaties.

Dat zal wel weer garant staan voor kippenvel situaties bij de verhalen van de mensen die getroffen zijn... Ik ben eigenlijk normaal nooit zo van de goede doelen omdat het altijd in de verkeerde handen komt (het geld), maar dit vind ik toch altijd wel een mooie actie! Of je wilt geven of niet sta je natuurlijk vrij in. Niemand is verplicht. En ook als je niks geeft is Serious Request een mooi event waar je zeker eens naar kan kijken/luisteren :)

Al jaren loop ik met plannen om een keer langs te gaan (al dan niet met vrienden/ mede vuurwerkliefhebbers), en gewoon een nachtje daar doorbrengen.

Vorig jaar door drukte en afstand niet gegaan, maar Leiden komt toch wel gezellig dichtbij :D

Ik luister ieder jaar weer naar de serious request, niet dag in dag uit maar ik vind de sfeer altijd heerlijk! Het hoort er een beetje bij eigenlijk :)

@Kevin het is geloof ik al 2 jaar vast dat ze in Leiden zouden staan. Het ging toen tussen Leiden en Enschede, en toen maakten ze Leiden bekend. Enschede natuurlijk teleurgesteld, maar kort daarna maakten ze bekend dat het jaar erop (dus volgend jaar) ze in enschede zullen staan.

Ik dacht dat ze dit jaar in Tilburg zouden staan?

Glazen Huis Leiden in 2011: 18 t/m 24 December.
Elk jaar doet het glazen huis een andere stad aan maar in 2011 komt serious request naar Leiden toe! Dit evenement zal op de Beestenmarkt en de aangrenzende Turfmarkt plaatsvinden, klik hier voor informatie over de Glazen Huis Leiden locatie. Het is de bedoeling dat het op een ponton in water komt te liggen. Deze locatie is gekozen omdat het een centraal gelegen plein is en er rondom veel horeca aanwezig is. Het is een groot plein dus er is genoeg ruimte voor de duizenden Serious Request bezoekers die op het evenement in Leiden af komen. Daarnaast is de Beestenmark op slechts vijf minuten lopen van Centraal Station Leiden verwijderd.
Het Glazen Huis Leiden is derhalve voor een groot publiek gemakkelijker bereikbaar. Doordat Leiden van oudsher een stad is met vele restaurants en eetgelegenheden zullen er op dit vlak geen problemen ontstaan. Met hotels is Leiden wat minder bedeeld, bezoekers aan Serious Request die de Sleutelstad grondig willen verkennen worden aangeraden om tijdig te reserveren

Leest u meer over 3FM Serious Request | In 2011 komt het Glazen Huis naar Leiden! op leiden-info.com

@ Volgend jaar staan ze in Enschede :)

Serious Request

He Medefreaks,

Ik had vandaag een hersenspinsel waarvan ik dacht dat het vuurwerk wel eens in een goed daglicht kan stellen.

Het komt er op neer dat we met de komende grote demo's zoals, Ano en de Vuurwerkhal, we geld inzamelen onder de freaks voor Serious Request van 3FM.

En dat dan 1 of meer van de mods + 2-3 leden (afhankelijk van de hoeveelheid mods die mee gaan) dit gaan aanbieden bij het glazen huis. Nu zou het wel leuk zijn als er een mooi bedrag op tafel komt. Eventueel ook met hulp van importeurs? En van de winkeliers?

Ik denk dat we hiermee ook de wat meer liefhebbende kant van het vuurwerk kunnen belichten.

En je helpt ook nog eens de moeders die door oorlogen en conflicten hun man en/of kinderen kwijt zijn geraakt. Wat ik persoonlijk gewoon een zeer mooi doel vindt!

Nu wil ik weten of hier een beetje animo voor is, en of dat dit haalbaar is.

Goed idee!
Ik vind dat de importeurs ook mee kunnen betalen, aangezien we toch (bijna) overal de hoofdprijs voor betalen. :cry: (vergeleken met andere landen)

Back
Bovenaan