Serious Gold

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 447
Artikelnaam: Serious Gold
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 150 gram
Aantal Schoten: 10
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €16,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

serious_gold.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 21 okt 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
150 gram? lijkt op film bijna wel onvoorstelbaar dat dit uit 150 gram valt te halen, ik ben zeer benieuwd hoe deze in het echt presteert en wat de prijs zal zijn.

Potentieel toppertje voor veel mensen schat ik zo in

Met 10 gram per shot kan dit makkelijk.Kijk naar de weco carat die heeft 6,9 gram per shot en die presteert ook zeer goed.

Dacht na het zien van het filmpje dat het om een omlabeling ving van de Mystic Fire van Full Loaded. Die heeft echter 150 gram verdeeld over 10 schoten...

Ben benieuwd, zeker eentje om in de gaten te houden! Vind hem echt geweldig overkomen op de film.

idd pyroguy, dit lijkt me gewoon een omlabeling van de Mystic Fire van Full Loaded. maar ook op het filmpje komen maar 10 schoten voor. dus of het filmpje klopt niet of bij de informatie het aantal schoten niet.

Film van deze heerlijke bak toegevoegd aan startpost.
Jammer dat ie maar 10 schoten heeft.

Het goud is niet goed te zien op film was was mooi en de boeketten gigantisch breed.

Film van deze heerlijke bak toegevoegd aan startpost.
Jammer dat ie maar 10 schoten heeft.

Het goud is niet goed te zien op film was was mooi en de boeketten gigantisch breed.

Bedankt voor de film en voor je reactie.
Dit is een cake met golden willows en spreekt mij dus enorm aan. Bleven de golden willows goed hangen, of was het een groot boeket met goud dat snel verdween?

De ter*ing wat een ding zeg... Ook deze lijkt op het demo filmpje nog beter dan op het "China" filmpje. Wat een gigantisch grote boeketten zeg.

Overigens staat er in de intro van het 2de filmpje DVD Wolff 2011, dat moet Demo Wolff 2011 zijn neem ik aan?

:bye:

Das inderdaad Serious Gold.

Denk je je lijsie af te hebben kom je dit weer tegen.
Will it ever stop...

dit is echt een super mooi ding !, net mogen aanschouwen op demo van anovuurwerk, toppertje. harde burst en erg grote bouqetten !

Idd de beste versprijding van alle cake's van de avond!
Zelfs groter dan de Event serie!
Ja en dat wil tog veel zeggen!!
Dit is gewoon een regel rechte mega topper!

Dit is weer zo'n cake waarbij ik vraag. Als men voor die prijs cakes van genialiteit kan ontwikkelen. Waarom bestaan er dan in hemelsnaam flutcakes van 80 euro per stuk?:S

12/1 Sunseeker.
Werkelijk een juweeltje. Echt één van de toppers van de demo. Gigantische boeketten en per twee was hij nog mooier!

Back
Bovenaan