Serenity [Box]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 14901
Artikelnaam: Serenity
Bruto Gewicht: 13 kg
Netto Kruitgewicht: 1910 gram
Aantal Schoten: 140 schoten
Effectomschrijving: 25 en 30mm tubes en gemixte effecten en shapes
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Max. tube diameter: 25MM tot 30MM
Richtprijs: €...
Kartoneenheid: 4/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

serenity.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
WoW! Wat een waanzinnig elegante box, die ondanks de vele diverse effecten nog steeds soepel gaat. Staat op het lijstje!

Als deze box in mijn budget past neem ik hem erbij, deze ziet er toch wel heel gaaf uit, verkies hem toch boven de winter night. Ik ben fan van waaier cakes/boxen en dit jaar wilde ik een doorlont project maken met diverse losse waaiers en daar past deze box prima bij.

Mooiste bak van de 3 nieuwe die vandaag naar buiten zijn gekomen. Heerlijke waaiers, goed tempo, dikke effecten. Gaat het budget weer..

Gave bak zeg.
Lekkere serene tussenstukjes en prettige schietrichtingen.
Benieuwd naar de prijs want dit is toch wel een oeh en ah bakje in de straat.

dit is echt een hele mooie bak die zeker op de lijst gaat, evenals de winternight en de 3xheaven!! wat een gave bakken zijn dit :D

Heerlijke bak! Bijna alles klopt, alleen de gouden mines aan de zeikant had ik liever peonie mines gezien. Verder mooie kleuren en combinaties

Deze is er zeker weten bij dit jaar in de straat. Ben blij dat er niet nog meer boxen komen van evo, anders moest ik gaan bijbeunen. Marchel je gaat echt een heel dik jaar tegenmoet, en met name de Ooster buren zijn helemaal gek van evo.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan