Select 7.5

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8885
Artikelnaam: Select 7.5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 7.500 gram
Aantal Schoten: 540 - verdeeld over 15 cakes
Effectomschrijving: Cakebox met 15 cakes
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: BestelVuurwerk.nl

Bekijk bijlage 24007

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar goed dat doorlonten niet mag in Nederland want dat gaat nog aardig lastig worden om dat zonder vonkoverslag voor elkaar te krijgen met al die lonten dicht bij elkaar.;).

Toch vraag ik me af hoe ze dit binnen het maximale toegestane gewicht kunnen maken, of is er iets aan de 25kg regel verandert ?

achja Van breedschoten kennende. Word dit het weer net weer niet. Matige leuke effecten voor matige prijs. Ze legen het al jaren op zena/Rubro royal enz bijna alles af en elke jaar roepen ze met wat goeds te komen. Maar voor de liefhebber is die geloof denk ik allang weg. Maja laten we een sprankje hoop nog maar in leven houden :)

Hij zal vast wel goed prijsje hebben..

Let op, dit is een aanbieding. Het bedrag van dit product loopt niet mee in de telling voor het gratis vuurwerk.

haha we zien wel die prijzen twijfel ik nog aan. Waren afgelopen jaren ook niet heel spectaculiar. Al weet ik dat de leverings condities van het merk wel beter dan gemiddeld zijn na mij weten en daarom veel dealers ze aanhouden en daar ook deel van de reden inzit dat ze iets duurder zijn. Maar ben benieuwd. Ik blijf denk ik toch wel aardig terecht sceptisch over dit merk.

Misschien hadden ze beter kunnen investeren in een paar steengoeie, betaalbare (doch draagbare) cakes! Maarja, mss praat ik wel helemaal voor mijn beurt!

Misschien hadden ze beter kunnen investeren in een paar steengoeie, betaalbare (doch draagbare) cakes! Maarja, mss praat ik wel helemaal voor mijn beurt!

Groter is beter, je weet toch :D (ook in consuland nieuwe hype, heeft Royal met z'n Big Box en ULtimate vorig jaar toch nog iets voor mekaar gebokst)

Groter is beter, je weet toch :D (ook in consuland nieuwe hype, heeft Royal met z'n Big Box en ULtimate vorig jaar toch nog iets voor mekaar gebokst)

Dan hoop ik wel dat deze een beetje doorrammelt, als hij zo traag is als de "turbocharger GT" van proline dan kan je hem om 18u aansteken en moet je er om 02:00u een emmer water over gooien om hem te doven... :bye:

Back
Bovenaan