Select 1.5

Alleen de finale maakt deze cake al goed!
Hier mee laat GBV tog wven zien dat het wel kan!
Top hoor!

Echt een superbak dit, met name het laatste, heel gaaf en werkelijk iedereen had het erover gisteravond. De gemiddelde consument die deze aanschaft zal echt dik tevreden zijn, zit zelf ook nog te twijfelen of ik deze toch nog ga bestellen. :rolleyes::p

Een cake als dit had ik echt niet verwacht na de chinese film gezien te hebben! 100% zeker dat deze bak erin komt. Hij is wat prijzig maar krijg gelukkig nog een beetje korting.

Hoop echt dat ze met meer van zulk soort cakes komen bij GBV in de toekomst!

Is een mooie cake, met goede effecten, ben benieuwd of deze een beetje goed gaat verkopen.

Als je niks positiefs over GBV kan zeggen, zeg dan gewoon niks!

??? lekkere reactie...
Ik vind hem ook te duur voor wat je ervoor krijgt. Daarvoor heb ik denk ik een andere smaal.
Verder ben ik wel aangenaam verrast over de kwaliteit. Dat had ik niet verwacht na de afgelopen jaren van hun. Dus dat verdient een compliment wat mij betreft. Maar zelf vind ik het iets te prijzig voor wat ik echt mooi vind.
greetzz

Hey goud blijft ook ontzettend lang hangen trouwens...je ziet dat niet erg goed op de film...maar is om te smullen (bijna op de grond) zelf zit ik ook nog te twijfelen......maar denk dat ik hem ook nog erbij ga nemen :p

Het lijkt er op dat op het filmpje van Vuurwerkbieb een opgevoerde versie geschoten wordt >?!...en dan met name die finale schiet wel heel rap alles in 1x leeg, vandaar ook het spektakelstuk in de finale.

Dan moet ik zeggen dat op de film van markHE deze bak ineens niet meer zo spectaculair overkomt, dat blijkt ook wel 1:29 om 2:08, mooie verkoop truc.

ook deze heb ik gister gezien op de demo, en weer een heerlijke bak!, cake a heeft niet zo hele grote effecten, maar zitten wel leuke goud salvo's in , cake b en c hebben wel grote effecten met harde knal! zeker cake c vond ik wel speciaal.

de cake duurde 2:26 min

--pyro99:bye:

Die straatfilm laat een veel rustiger einde van de box zien, mag van mij toch iets meer tempo hebben. Toch een mooie bak, dat laatste effect doet het hem zeker!

Ofte wel een echte aanrader.
Maar deze cakes kunnen dus doorgelont worden of kan het wel maar is dat normaal gesproken niet de bedoeling

Het kan aan mij liggen hoor, maar ook op het straatfilmpje een paar posts boven mij vind ik er nog steeds geen donder aan. Typische Proline bak met standaard goedkope kleurtjes (rood/groen) en een creativiteitsgehalte van 0,0.

Back
Bovenaan