Screaming vulture

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7148
Artikelnaam: Screaming Vulture
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 75 schoten
Effectomschrijving: Okay, the gloves are out!! Een compound vol krijsende chaos. Voor diegene die de Return of the Phoenix goed vonden is dit'm in 't kwadraat! Met woeste, rauwe huilers in en rapid fire maken je als freak stapelgek! Dit is extreem, dit is hard. Dit is insane!!!
Afmeting:
Max. tube diameter: ...
Tijdsduur: ... sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk! hier hebben we op gewacht.
Denk dat de prijs bepalend gaat zijn. met de special 4 van katan hebben we natuurlijk een budgettopper.

Wat een geweldig product! Ik dacht eerst dat het een omlabeling zou zijn van de Screaming Elevator van China Red, maar dit is veel beter!

Gave opbouw, dikke combinatie van crackling en falling leaves in de laatste cake. Toppertje hoor!

Onder de 55,- wil ik erover nadenken maar ik koop liever de spec 4 die in freak actie erg lekker geprijsd is. Alhoewel dat niet meer lang gaat duren voordat die prijs ook sky-high word ben ik bang

Onder de 55,- wil ik erover nadenken maar ik koop liever de spec 4 die in freak actie erg lekker geprijsd is. Alhoewel dat niet meer lang gaat duren voordat die prijs ook sky-high word ben ik bang

Moet ik je toch echt even wakker maken... die prijzen ga je uberhaupt niet vinden, ook niet voor special 4....

Moet ik je toch echt even wakker maken... die prijzen ga je uberhaupt niet vinden, ook niet voor special 4....

Dan maak ik jouw weer even wakker. De #4 is zeker nog wel te vinden onder de € 55,- en de rest van de serie zelfs nog onder de €50,-.

Maar goed. Parel van product benieuwd naar de prijs.

Slecht is het niet maar ik had gehoopt op even wat anders. Dit is weer een fluit-naar-boeket product waar elke importeur inmiddels minimaal 1 variant van heeft in het assortiment ( Wolff zelfs meer, al zijn dat geen compounds ). Een pure fluit had ik liever gezien zoals de Return of the Pheonix of een andere fluit-toon, maar een extra boeket er bij kan geen kwaad natuurlijk.

Leuk ding maar persoonlijk ben ik deze fluittoon naar effect wel beetje beu. Ik verlang meer naar een goede upgrade van de concerto Rosso in compound variant

Tja, niets mis mee maar helaas niet vernieuwend en nog wat meer van hetzelfde. Afgaande op de adviesprijs (verkoopprijs zal nog wat lager liggen uiteraard) toch blij dat ik 2 karton Gunners heb gekocht bij de zuiderburen. Veel betere prijs/kwaliteitverhouding.

Back
Bovenaan