Screaming Girls

Artikelnummer:
Artikelnaam: Screaming Girls
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Vuurpijlen: 5
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: 7,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik heb hier nergens nog een topic over gezien, dus bij deze een topic over de Screaming Girls pijlen. Deze pijlen zitten per 5 verpakt en kosten 7,50.

Filmpjes:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet iemand in godsvredesnaam te vertellen waar deze pijlen zeker te koop zullen zijn in de omgeving Rotterdam/Den Haag en omliggende gemeentes? Ik vind dit op de Turbo Salute pijl van Weco ooit de beste fluitpijl die ik gezien heb. En dan baseer ik mij alleen op deze filmpjes...

Laatst bewerkt door een moderator:
op dit filmpje (van dezelfde eigenaar als in de beginpost) kun je wel zien hoe lang de pijle duurt.

+ YouTube Video

ik vind het best wel een grappige pijl voor deze prijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
toppers!!

Overdag hebben we ons prima vermaakt met deze dingen, wat een turbo fluit hehe.
Zeker weten zonder twijfel de beste fluit pijl voor de Nederlandse markt, wat een lange fluit.

10 achter elkaar vanuit een pijlenrek ging ook wel lekker trouwens:D

Dankzij Jupilerfreak heb ik deze kunnen ontdekken en had direct 3 pakken gekocht, zeker geen miskoop, echt de beste gilpijlen van Nederland. :) Enorm lange gil, zeer goed hoorbaar ook :rolleyes::) en de tail is op zich ook leuk als bij-effect. Ik heb ze voor €5,95 bij Vuurwerkland Steenbergen gekocht, scheelt 2 euri met Evuco-dealers, maar ook voor de richtprijs van €7,95 vind ik ze zeker 100% aanraders. :D

Overdag meerdere van die dingen weggeschoten, o.a. ook een rekje van 10 stuks. Helaas zijn deze daar niet echt geschikt voor, het duurt enorm lang voordat hij daadwerkelijk opstijgt, je ziet het lontje soms halverwege de pijl nog branden. Vind ik ook direct het enige kleine minpunt hiervan, want je zou haast denken dat ie niet afgaat.

Ik heb gelukkig nog een pakje liggen van vorig jaar, had er toen meerdere van gekocht. Superdingen, we hebben ook een rekje van 10 weggeschoten, dan pas merk je hoe lang die vertraging is... :bonk: Film staat op DVD, maar speciaal voor onze liefhebber Jupilerfreak rendert ie momenteel om de aankomende week online te verschijnen! :D:wink:

Wat een vette pijlen! Waren deze dit jaar nog gewoon te koop? met dezelfde kwaliteit als uit de beginpost? Op het filmpje van Ilvan lijkt de fluit namelijk een stukje korter!

pyro-freak

Wat een vette pijlen! Waren deze dit jaar nog gewoon te koop? met dezelfde kwaliteit als uit de beginpost? Op het filmpje van Ilvan lijkt de fluit namelijk een stukje korter!

pyro-freak

Ze worden niet meer geproduceerd. Afgelopen jaar werden er nog restpartijen verkocht bij Valk vuurwerk. Maar ik denk dat het zo langzamerhand over is. Restpartijen raken namelijk ook op :p

Er zijn wel veel alternatieven gelukkig.

Echt de allerlaatste die we hadden en met de jaarwisseling afgestoken.
Vloog een beetje wazig, maar het was:

Genieten !

hmmm, das nog wel 1 van de goeie versie ? lijkt me nl net iets te kort. Heb er ook nog een afgestoken van 2005/2006 en die ging toch nog ff wat langer. En volgend jaar dan ook echt de allerlaatste, ook een 2005/2006 versie

Ik snap niet dat er nog geen een importeur is gelukt om zoon goede fluit pijl te maken als deze.

Welke eisen moet de pijl aan voldoen:
Lange krijs van minimaal 6seconden.
Beetje rouw van geluid om zo een beetje hoorbaar tezijn hoog in de lucht.
Een eind knal is leuk maar hoeft niet persee.

KOM OP INOVATIVE IMPORTEURS VAN NEDERLAND!!
Al kost een pakketje van 6 pijlen 20euro.
Voor goede kwaliteit fluit pijlen heb ik nog wel 30 euro over!

@Rocketfreak, dit was de oude versie, zo moeten ze gaan he :p

Verder sluit ik me bij 3XH aan, heb vroeger al een keer een volledig pakket gedoneerd om hier op verder te gaan borduren. Hier is destijds niets meer mee gedaan (helaas)

Al jaren wacht ik op een GOEDE fluitpijl !

Back
Bovenaan