Schuurmans op de GardenBusiness 2008

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ook Schuurmans had een stand aangekleed op de GardenBusiness 2008 en stond daar dus met het vernieuwde assortiment. De uitgebreide opstelling met langs de gehele wand de rekken met dummies viel goed op, de graffity-look van de nieuwe lijn Kaboom had natuurlijk ook een groot aandeel daarin. :wink:

gorinchem_garden_beurs_141_border.jpg

Wij hebben eerst een korte "rondleiding" en uitleg gekregen van de heer de Vries. Voor mij persoonlijk was alles bekend geworden tijdens het bezoek de week ervoor, maar Peter. Fred en Erik hadden het nog niet met eigen ogen gezien en waren ook enthousiast geworden over het vernieuwende assortiment van Schuurmans. Hans Terpstra kwam even later ook nog op de stand en nam het gesprek met plezier over, ook hij kon ons nog het een en ander vertellen over de antwoorden die zij willen geven op de kritieken op hun assortiment.

gorinchem_garden_beurs_143_border.jpg

Het was weer erg gezellig met de heren van Schuurmans en wij zijn erg benieuwd wat men dit jaar zal brengen, het klinkt in ieder geval overtuigend!

Overige foto's zijn *hier* te vinden.

Bij deze willen wij de heren van Schuurmans nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en de gezelligheid op de beurs!

Laatst bewerkt:
Voor mij is dit ook een bekend verhaal, maar lees het rustig nog eens.
Want ik ben dit jaar zeer benieuwd wat Schuurmans dit jaar gaat laten zien, ben dan ook voornamelijk benieuwd hoe de nieuwe lijn kaboom gaat bevallen.
Bij Schuurmans zelf weten ze maar al te goed dat ze te lang hebben stil gestaan, geven dit zelf ook toe, maar mijn gevoel: Ze slaan dit jaar kei hard toe.
Mensen, zet dat negatieve gevoel van Schuurmans opzij en wacht de filmpjes af.
Ik hou Schuurmans in ieder geval erg scherp in de gaten.

zet dat negatieve gevoel van Schuurmans opzij en wacht de filmpjes af.

Schuurmans is volgens mij vergelijkbaar met een mid-life crisis: je weet wat ze al die jaren gedaan hebben, je bent ze niet vergeten, weet waartoe ze in staan zijn, maar na een "depri" periode gaan ze er weer vol goedemoed voor en die kans verdienen ze ook wel, want ze hebben heel wat voor vuurwerk-minnend nederland betekend.

alleen 1 kanttekening voor schuurmans, waarmee ze echt op moeten passen. laat de prijzen niet de pan uit stijgen! het effect mag dan nog zo geweldig zijn, het moet wel betaalbaar blijven en niet alleen voor de werkende twee-verdieners :wink:

je kunt je geld verdienen door een paar dure artikelen te verkopen met hoge marge, maar je kunt je geld ook verdienen door een grotere omzet te draaien: oftewel de prijzen lager te houden, maar meer van een product te verkopen.

Ik moet zeggen dat ik altijd wel te porren was voor een hoop cake's van Diamond.
Maar de afgelopen jaren niet meer dus hopelijk wordt het nu een stuk beter.

Back
Bovenaan