Scheveningen internationaal Vuurwerkfestival 2009

moontan

VWC lid
Scheveningen internationaal Vuurwerkfestival 2009

Waar: Scheveningen
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Dream Fireworks
Wat: Professioneel vuurwerk
Waar: Op ponton in de Noordzee naast de Pier van Scheveningen
Wanneer: 20, 21 en 22 augustus 2009
Tijdstip: Word later bekend gemaakt

Augustus 2009 Vuurwerkfestival

Evenement: Vuurwerkfestival

Het Vuurwerkfestival Scheveningen viert dit jaar haar dertigjarig jubileum. Drie avonden achtereen schieten in totaal zes landen hun mooiste vuurwerk de lucht in. Welke show knalt er dit jaar uit? Omdat het Vuurwerkfestival ieder jaar veel toeschouwers trekt, raden wij u aan met het openbaar vervoer naar de badplaats te komen.

Kijk voor de exacte data en tijden op de website:
www.vuurwerkscheveningen.nl

http://www2.holland.com/denhaag/nl/discover/dh/evenementenlijst/evenementenjaarlijst.jsp

Afgelopen jaar hier ook geweest, leuke shows maar als je er één hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien vind ik.
Verleden jaar werd er wel verteld dat ze het dit jaar extra groot gaan aanpakken, zoals werd verteld worden er dit jaar lasers aan de shows toegevoegd:D.

Overigens is het ook een tip om op de camping in Wassenaar te gaan staan, deze camping heet Camping de Duinhorst, bij de camping kun je voor een paar euro een fiets huren en ben je vanaf de camping binnen ongeveer 10 minuten op het strand in Scheveningen.
De camping ziet er netjes uit met een buiten zwembad, tennisbaan, friettent en een kleine bakker, overigens kun je daar kleine trekkershutten huren waar je met 6 man in kunt overnachten met de mogelijkheid om te koken etc.

Met de auto is het volgensmij niet echt te doen, rijen met mensen voor de parkeerautomaten, of je moet een beetje bekend zijn in Scheveningen dan is het geloof ik wel mogelijk om er redelijk snel te komen.

Ik weet niet zeker of ik hier dit jaar weer heen ga, misschien dat ik eerst maar eens ga kijken wat er in Knokke-Heist mogelijk is haha:).
Verdere ervaringen van afgelopen jaar zijn hier te vinden:wink:.

Laatst bewerkt:
Lasers...pfff die mogen ze wel thuis laten...

Gewoon lekker traditioneel en PUUR vuurwerk hou aub op met digitalisering ! vuurwerk gewoon lekker authentiek laten.

Laser voegt niets toe naar mijn mening tis alleen irritant omdat het door de effecten heen gaat...
Net als muziek dan hoor je de lekkere dreunen en klappen niet!

Voorgaande jaren hier meerdere keren geweest en naar mijn mening altijd een zeer leuke show! zeker 1 van de aanraders in Nederland die de laatste jaren beter is geworden!

Als het schitterend strandweer is dan kan je er meteen een hele dag zon, zee, strand en vuurwerk van maken. Ik ga hier deze zomer waarschijnlijk wel weer een kijkje nemen, is toch maar een klein stukje reizen en je bent er dan even lekker tussenuit.

Ik kan echt niet volgen waarom dit Internationaal is want dat is het gewoonweg niet. Geef het dan een andere titel. zoals de wintervuurwerken op scheveningen.Maarja dat even terzijde

En lasers tsja.. je moet er van houden.. ik in ieder geval niet.. hou het inderdaad gewoon bij vuurwerk. Steek het verloren budget van de lasers liever in vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit festival is niet aan mij besteed redenen zijn bekend.

Lasers tijdens een vuurwerk show vind ik trouwens echt helemaal NIKS, een lasershow opzich vind ik wel erg mooi maar niet gemixt met vuurwerk. Steek het geld van de lasers maar in wat extra vuurwerk dat lijkt me een beter idee. Paar lekkere digitale sequenses vanaf de pier of wat exotische bommen. ( wishful thinking):wink:

Een voorbeeld van goed gebruik van lasers is bij de ster feesten in st niklaas jaren 05 06 07, echt zeer mooi daar over de vijver heen icm met rook enz. Een lekker opwarmertje om het publiek tijdens het wachten op de vw show bezig te houden!

Ach , blijft altijd gezellig.
Ligstoel huren (mits goed weer) , koelbox gevult met koud bier , heerlijk hoor:)

Ik kan echt niet volgen waarom dit Internationaal is want dat is het gewoonweg niet. Geef het dan een andere titel. zoals de wintervuurwerken op scheveningen.Maarja dat even terzijde

Eh, wat dacht je van het lekkerder maken dan dat het is? De hele maatschapij doet dat maat.
Echter zijn de freaks de enige die weten dat het een nederlandse firma is die alles schiet.

Welkom in de wondere wereld van marketing en promotie

vind het ook een beetje jammer dat het altijd zo opgeblazen word over welk land er dat jaar het beste zal zijn terwijl dat voor die tijd toch al bekend is als er maar 1 land is dat schiet ,maar goed de mensen die een strand tent bezitten zijn er inieder geval wel blij mee ,en de mensen die er uren voor rijden worden mooi genept .

jammer maar goed de mens weet helaas niet beter

grtzz

ik woon er een paar km vanaf en ik neem nieteens de moeite meer om erheen te gaan.
ik kan het zelfs zien uit me slaapkamer raam...ik neem niet eens de moeite om voor het raam te gaan kijken.

Dan ben je ook geen vw freak als je niet eens voor je raam gaat kijken :S:S

Maar ik ben zeker van de partij denk ik. Combineer het met een dagje aan zee :)

Vuurwerk_Festival_Scheveningen.jpg

ik woon er een paar km vanaf en ik neem nieteens de moeite meer om erheen te gaan.
ik kan het zelfs zien uit me slaapkamer raam...ik neem niet eens de moeite om voor het raam te gaan kijken.

Nou als ik zo dichtbij woonde zou ik gewoon lekker mijn fiets pakken en die shows gaan bekijken!

Voor mij is het in iedergeval te ver weg om "even" langs te gaan:wink:

Misschien een idee om de parkeer garages van scheveningen mee te vragen met het sponseren van het vuurwerk, waar daar is het altijd hardstikke druk.
van elke parkeer garage bezoeker een eurootje ofzo. kunnen ze eindelijk weer is de vuurwerk budgetten opschroeven, Het liefste zou ik zien dat er een festival was met alleen maar Nederlandse vuurwerk bedrijfen.
dan zouden er de diversen bedrijven extra gratis vuurwerk inzetten om de competitie te winnen. en veel meer variatie.
Toch wens ik dreams veel succes tijdens het festival. en hoop dat we niet in elke show de zelfde bommen terug zien. Als het me uit kom zal ik zeker een keertje naar Scheveningen gaan om te kijken.

Dat zou een leuk idee zijn Vinnie.. Maar ik denk dat daar de concurrentie onderling en de trots bij sommige bedrijven iets te groot voor is. dus ik vrees dat dat niet zal werken. In Belgie bij de vurigemaandagen is dit concept wel gelukt. maar de sfeer tussen de onderlinge bedrijven is dan ook een stuk vriendelijker en vaak zelfs vriendschappelijk.

Je gaat mij daar tegenkomen. Donderdag, vrijdag, en misschien ook zaterdag. Vanavond is er ook nog een show, daar zal ik ook aanwezig zijn. :D

Was al 1x gegaan, aardig rustige show ...
Verwacht don/vrij/zat echt spektakel!
Groter caliber neem ik aan? ... Gr
Ik ben er zo en zo bij bij alle 3 de dagen!

Back
Bovenaan