Saturn Missile 25sh

Artikelnummer: 2510
Artikelnaam: Saturn Missile 25sh - 4-pack
Netto Kruitgewicht: onbekend
Aantal Schoten: 4 x 25
Effectomschrijving: Super voordelige Saturn missile 25sh. 4-pack. Een fluit en knetterspektakel.
Tijdsduur: volgt
Hoogte: volgt
Verpakking: 30/4
Richtprijs: 3.95
Film: volgt
Foto:
saturn-full;init_.jpg

O.a. te koop bij : Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Laatst bewerkt:
Erg leuk voor die prijs, is gewoon bijna een prijs van een single shot pakketje. Dan schiet ik veel liever 25 shots fluitbakjes. :D

deze heb ik ook mee besteld.
had vorig jaar de magic missile van brave&wichers 3stuks voor 5euro. en dat beviel me wel voor van te voren.
dit jaar daarom deze maar proberen voor 4stuks 4euro. hopen dat deze ook goed zijn:)

Wat een geweldige dingen. Echt heel leuk. Fluit is goed, en darna nog ene leuk knalletje. Erg leuke blokjes voor een schitterende prijs.

Ik had ook twee van deze pakjes.
Vond het geniale dingen, zeer goedkoop, maar de potjes zelf zijn zeker goed te noemen voor dat geld.
De fluit is goed en het knalletje op het eind maakt het af, leuke dingen.

ik had er 4 en ik had echt niet veel verwacht van deze dingen maar ik vond ze erg leuk voor tussendoor:)....volgend jaar weer een paar en de prijs is echt om te smullen:D

waren echt topdingen ik had er inderdaad ook niet veel van verwacht. maar ze schoten in een goed tempo zodat hij niet gelijk leeg is maar ook niet dat het saai word. en de report die was ook goed te noemen. oftewel een top ding voor dat geld:)

Ja, helemaal mee eens. Goed fluitje en ik was verrast over de knal aan het einde; die had ik al geeneens verwacht, maar hij was ook nog eens best aardig qua volume. Helemaal voor de prijs van €3,95 voor 4 (of die €1 bij Top Rotterdam...) hartstikke leuke dingetjes!

ik had 2 pakken gekocht en had niet verwacht dat er nog een knal na zou komen deze fas aardig hard en het was dan ook een knal met flashkruit volgend jaar 4 pakken kopen als ze weer in het assortiment zitten

Heel leuke dingen voor tussendoor. En wat jullie ook al zeggen, het knalletje aan het einde was zeer aardig en niet verwacht.

Had hier ook een aantal pakketjes van, erg lekkere dingen om weg te stoken. Voor de prijs hoef je ze ook niet te laten staat. Top product! :)

Blijven leuke bakjes die je erbij moet hebben voor zowel 's avonds als overdag.
goede fluit, leuk tempo en een nog leukere prijs. Hebben:)

Ook hier had ik gisteren 2 bakjes van. Heel leuk voor tussendoor een keer.. goede fluit met een klein leuk knalletje!
Was er voor de prijs absoluut over te spreken!

Back
Bovenaan