Santa Domingo [Uitloop 2023]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0496
Artikelnaam: Santa Domingo
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: De meest exotische effecten en afwisselend tempo vind je in deze absolute geweldenaar. Met maar liefst 200 schoten een absolute topper!
Afmeting:
Max. tube diameter: …mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 299,00
Winkelprijs: € 279,00
Online prijs: € 249,00
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
In onderstaande vlog is de Santa Domingo te zien vanaf 9:30 min. Aan de reactie na het finale salvo te horen is deze nieuwe Magnum Box in de smaak gevallen bij de oosterburen.

Echt een heel dikke box, maar in een gemiddelde straat van Nederland is die wel wat aan de brede kant.

Benieuwd of het verf van de dakkapel er nog op zit als je deze afsteekt... Lijkt erg laag te blijven

Ik hoop niet dat dit het nieuwe normaal gaat worden, 2000 gram boxen werden toch doorgaans zo rond de 125 euro verkocht terwijl er nu bijna overal over de 200 euro wordt gevraagd. Dan heb ik het wel over de nieuwe boxen. Dus waar je 2 jaar geleden een dubbele compound voor krijgt, krijg je nu vaak maar een enkele en voor de dubbele vragen ze nu al gauw tot 400 euro. Had ik dit voorzien dan had ik toch gespaard en gehamsterd. Enfin, ik vind de prijs voor deze box helaas te hoog, ik zou hier zelf maximaal 160 euro voor geven, 4 cakes a 40 euro. Dan hoefde ik hier nog niet eens gratis vuurwerk bij. Ik zet deze dan toch voor de zekerheid op mijn wenslijstje voor volgend jaar, wie weet wat de prijs dan doet, want het is in ieder geval een mooie box, dat zeker.

Ik zet deze dan toch voor de zekerheid op mijn wenslijstje voor volgend jaar, wie weet wat de prijs dan doet

Ik ben bang dat er volgend jaar weinig freakaanbiedingen zoals we ze kennen, worden aangeboden.

Over de box : zeker een beauty, lekker afwisselend qua uitwerkingen en schietrichtingen. Enige minpuntje : ik vind de effecten in het tussenstuk na de fluiters best klein in verhouding met de rest.

Ik vind 250 een beste prijs.
Maar damn wat is dit een plaatje!
Ik zet deze toch wel op de wishlist hoor

Back
Bovenaan