San Trifone 2021

5pyroman5

VWC lid
Zojuist is het manifest online gekomen van San Trifone.
Met zoals ik het zie als grote wijziging dat de zondag nu verplaatst is naar woensdag 10 November.
Wellicht zijn er hier wat forumleden die wat meer informatie hebben.

243901569_3035092260105240_383740939343984256_n.jpg

Vrij normaal programma, iets minder kruit.

9e 1x avondshow

10e is 'de dag' 3x dagshow(normaal 5 a 6) en 1x avondshow.

11e avondshow

Vergeleken met 2019 wel heel wat minder shows, hoe kijk jij daar tegen aan vuurvent?

Transavia 160pp

Laatst bewerkt:
Beter iets dan niets toch ?!
Vind het nog wel meevallen tov 2019, 2 middagshows en 1 avondshow minder.. Kan erger.
En beter dan dit gaat het nergens meer worden dit jaar..

Ik ben aanwezig in ieder geval

Spijtig te horen dat het minder shows zijn maar ik ben al blij dat het überhaupt doorgaat. Dit jaar een roadtrip met eigen auto maken naar het O zo mooie Italië samen met het vrouwtje. Om vervolgens romantisch een vuurwerkshowtje te bekijken. Wie wil dat nu niet :-)

Ik kom net uit Italië, houden jullie er rekening mee dat je bijna nergens inkomt zonder "green pass" ( QR code ) ?

In restaurants/hotels checken ze het bijna altijd, in Noord Italië in ieder geval
tevens is een mondkapje verplicht als je ergens binnen loopt ( supermarkt, restaurant, hotel )

Zelfde dagen gewoon 9, 10 en 11 november.

Kleiner van opzet. Minder kraampjes, minder vuurwerk. In de hoop de hele grote meute weg te houden.
Wel leuke "schieters" trouwens.

gaat ze alleen niet lukken als ik al zag hoe druk in het sommigen steden in italie/zwitserland was afgelopen week gewoon volle bak drukte, zelfs met een simpele markt.

Ik zit er ook aan te denken om eens die kant op te gaan 9 TM 12 november.
Na afgelopen september nog Fallas te hebben kunnen meepakken lijkt dit mij ook erg leuk.
Kan iemand misschien via een om wat tips sturen via PM
? Bijvoorbeeld: goede plek voor een hotel / Airbnb?
Waar zijn de shows te vinden?
Is er nog meer te doen in de buurt tussen de shows door?
Tips zijn welkom, ik kijk er naar uit om eens Shells groter dan 8" te zien :handsup:

Vergeleken met 2019 wel heel wat minder shows, hoe kijk jij daar tegen aan vuurvent?

Transavia 160pp

Ach die 3 shows minder, het is onderhand 2 jaar geleden, ben wel weer toe aan Italiaanse shows, 2 avond shows pak ik mee en 3 dag shows.
9-11 ga ik vlucht was 52 retourtje.

Ik zit er ook aan te denken om eens die kant op te gaan 9 TM 12 november.
Na afgelopen september nog Fallas te hebben kunnen meepakken lijkt dit mij ook erg leuk.
Kan iemand misschien via een om wat tips sturen via PM
? Bijvoorbeeld: goede plek voor een hotel / Airbnb?
Waar zijn de shows te vinden?
Is er nog meer te doen in de buurt tussen de shows door?
Tips zijn welkom, ik kijk er naar uit om eens Shells groter dan 8" te zien :handsup:

Oude boots, laarzen meenemen.

Tussen de shows door perfecte koffietjes drinken voor 80 cent en je eigen volvreten aan de italiaanse keuken.

Oude boots, laarzen meenemen.

Tussen de shows door perfecte koffietjes drinken voor 80 cent en je eigen volvreten aan de italiaanse keuken.

Ik moet altijd een 5 dubbele expresso bestellen voordat het kopje een beetje vol zit :p
maar zelfs bij de mac hebben ze in italie een prof expresso machine.
de italianen accepteren geen bocht.

Ik moet altijd een 5 dubbele expresso bestellen voordat het kopje een beetje vol zit :p
maar zelfs bij de mac hebben ze in italie een prof expresso machine.
de italianen accepteren geen bocht.

Maar matige hamburgers van de mac wel :p

Anyway het lijkt me wel een gaaf festival om een keer mee te maken maar dan wel met alle shows.

Djaimy en ik hebben gister ook de vliegtickets geboekt en zijn er dus gelukkig ook bij. Enorm veel zin aan.

Ik ben weer aanwezig. bijna de hele week, ma - vr vanaf Weeze. f*ck it. ik heb bijna 2 jaar geen italiaanse trip gehad. Kan niet wachten!

Back
Bovenaan