Samurai

Ruben

VWC lid
Artikelnummer:302
Artikelnaam: Samurai.
Bruto Gewicht: Onbekend.
Netto Kruitgewicht: Onbekend.
Effectomschrijving: Onbekend.
Richtprijs: Onbekend.
Verpakkingseenheid: 10/1

Moet nog even wat informatie over dit product bij elkaar schrapen maar ik vind wel dat hij er tussen moet staan. Hier word hij voor 20 euro verkocht, bij andere winkels voor meere dacht ik. Ook heb ik gehoord dat de kleine pijlen ringeffecten zouden hebben, wat mij ook aantrekt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met deze pijlen???

Ik ga ze denk ik sowieso wel halen, want mijn ervaring met kogelpijlen is dat ze nooit tegenvallen.
Altijd een goede burstknal en mooie effecten.

Hier waren ze trouwens 25 euro i.p.v. 20.

Het voordeel van kogelpijlen (en ook de ronde shells) is dat de effecten mooier rond verdeeld kunnen worden dan bijvoorbeeld een cilinder wat veel gebruikt word bij vuurpijlen.

foto van deze bolpijlen

DSC00062-1.jpg

ik dacht dat er bij deze pijlen een soort van houder bij zat ( die je op je rug kon binden) of ben ik nou in de war met een ander pijlenpakket ?:no:

En waarom zouden ze tegenvallen dan? Zou graag een iets beter onderbouwde reactie zien. Nee zeggen kunnen we allemaal wel. Waarom zou jij ze niet meer kopen? Heb jij ervaring met de pijlen?

:)

Prachtige effecten. alleen erg klein. Kevin heb jij deze pijlen zelf gehad zo ja hoe heb je ze zelf ervaren ? :bye:

Bij mij deed het filmpje van de vorige link het niet, kan ook aan mijn computer liggen hoor. Maar hier in ieder geval nog een link met een filmpje.

Samurai

Moet zeggen dat ik het wel mooie pijlen vind (volgens het filmpje dan, heb ze zelf nooit gehad), vooral die ring effecten trekken mij erg.

Heeft iemand inmiddels real-life ervaring met deze pijlen? Zag ze hangen, wat een dikke koppen zitten erop zeg.

Back
Bovenaan