• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Salon Roger] Pyton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Pyton
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Salon Roger
Aantal per verpakking: 10 stuks
Kartoninhoud Nog niet bekend
Effectomschrijving: Knal
Aantal grammen: Onbekend
Richtprijs: 9,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Salon Roger voor deze informatie.

Bijlagen

• pyton2.JPG
    pyton2.JPG
    18 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stak Gisteren een Nuke Banger en deze Python aan. De Python was veel harder dan de Nuke! Ook de flits die er vanaf kwam was erg fel.

Ik stak Gisteren een Nuke Banger en deze Python aan. De Python was veel harder dan de Nuke! Ook de flits die er vanaf kwam was erg fel.

Dat vind ik gek, want de veel mensen zeggen dat de Supero het hardste is en dan net iets harder dan The Mammoth, en ik lees net dat iemand een Nuke Bang en een Mammoth had afgestoken en dat die veel harder was!:bonk:

Deze pythons bevatten net als de supero's geen eindstop, dus geen last van rondvliegend beton en wegen daardoor bijna niets.

Na een vergelijkende warentest van alle in belgie boven de toonbank verkrijgende knallers deze week is de python in mijn ogen de hardste met een goede flits ook nog. Maar dat is mijn mening. Die hoeft niet gedeeld te worden.

Leuke knal hebben ze, maar echt veel en veel te duur, 9 euro voor 10. Binkie knalt net zo hard, en daar heb je er snel meer als het dubbele voor, voor die prijs.

Ik had 2 van deze pakjes genomen om te proberen maar de volgende keer neem ik meer pakjes deze knallen echt top!
Paraman

Knal ligt op hetzelfde niveau als de Supero's dus gewoon zeer goed.
Alleen is zijn de Python's een euro duurder dacht ik.
Zou dus gewoon voor de Supero's gaan.

Filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi afgewerkt product.
Geen gips of wat dan ook dus geen rondvliegende stukken.

Knalt i.m.o. leuk maar voor mij hoeven de losse knallertjes allemaal niet zo hard te zijn.
Ik ben dus al vrij snel tevreden, iedereen beleeft het weer anders.

Loots heeft ze trouwens ook weer liggen! Niet dat ze in prijs verschillen van de bombero, wat dus dezelfde knaller is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan