Rush

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3205
Artikelnaam: Rush
Netto Kruitgewicht: 100 gr.
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: Blauwe en groene staarten tot rood en witte glitter, paarse regen en crackling
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: 7,95
Verpakkingseenheid: n.n.b.

Demo 2011:

3205_rush.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rush. 100 gram.
Mijn vermoeden is dat je met 100 gram coke een erg heftige rush zal hebben ja :p

Dit potje doet mij qua kruitinhoud aan een bestaand 16 schots potje denken, maar ik kom er maar niet op welke dat zou kunnen zijn. :frusty:

Rush. 100 gram.
Mijn vermoeden is dat je met 100 gram coke een erg heftige rush zal hebben ja :p

Dit potje doet mij qua kruitinhoud aan een bestaand 16 schots potje denken, maar ik kom er maar niet op welke dat zou kunnen zijn. :frusty:

jet attack van wollf mischien,maar die heeft maar 68 gram.Dit is denk ik meer zoals een messier,heavy cake denk ik.Zou ook nog goed een knalblokje kunnen zijn.

Het eerste waar ik aan dacht was een knalpotje zoals Knock Out XL van Lesli, maar bij nader inzien denk ik toch iets à la Spitfire (Dynasty).

Leuk gevarieerd blokje. Ik zag ook eens weer fish voorbijkomen. Dat zie je ook niet heel veel meer... lekker potje voor dat geld :D

Raar dat ik hier zelf nog niet gereageerd heb! Vond dit echt een van de grootste verrassingen wat betreft prijs/kwaliteitverhouding. De visjes waren echt goed uitgevoerd en de blinkers in het begin waren echt goed en groot voor die prijs! Hier een filmpje van 1 cake:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geweldig potje voor geen geld!!!
Diverse effecten, fishes en wat meer tempo op het einde!
6 gram per schot? lijken toch aardig grote boeketten!

Hier 6.75 euro per stuk. Ik ga er denk ik vier tegelijk doen. 64 shots met diverse effecten voor minder dan 30 euro:)

bagger... het ploft meer dan het knalt en de boeketten zijn ook niet groot te noemen.
sorry voor de kritiek maar ik wil iemands oud en nieuw niet verpesten.

Back
Bovenaan