Rufes in Metro

Pyro-rola

VWC lid
VWB-Admin Rufes was vandaag te vinden in de Metro met een leuk stukje tekst erbij:

927_t1.jpg

Bron: Rufes & AVP

Groeten,
Pyro-rola

Eindelijk komen wij goed in het nieuws door, AFCAJAX met zijn radio gesprek en RUFES MINUUTJE in de metro.... :thumpsup:

goede actie mannen,

als iedereen zijn krachten bundeld dan kunnen we een ze duidelijk maken dat ze onze mooie traditie niet kapot moeten maken!

Ik ben ook zeker niet van plan om het hierbij te laten.
Heb al vaker geopperd binnen VWB om dit soort acties te starten, en gewoon eens tegengas te geven tegen al die vage berichten..
Maarja je moet mazzel hebben dat iemand geintreseerd is om een stuk(je) te plaatsen.

Ik heb naar aanleiding van de vuurwerktaks, een aantal meningen van mij uitgeschreven en deze gemailt naar diverse kranten. Ondergetekend door mn naam en daarbij Vice-Voorzitter Leuke Vuurwerkmensen Club.
Omdat 9,9 van de 10 mensen niet weten wat de LVC is, was ze dus wel geintresseerd.

Expres heb ik ook geen namen van stukken vuurwerk gebruikt in het interview, anders word nitraat, nitraatbom en vlinder, vlinderbom en daar had ik dus al helemaal geen zin in.

Maar ben (ondanks het formaat van het stukje) tevreden :)

Ik ben ook zeker niet van plan om het hierbij te laten.
Heb al vaker geopperd binnen VWB om dit soort acties te starten, en gewoon eens tegengas te geven tegen al die vage berichten..
Maarja je moet mazzel hebben dat iemand geintreseerd is om een stuk(je) te plaatsen.

Ik heb naar aanleiding van de vuurwerktaks, een aantal meningen van mij uitgeschreven en deze gemailt naar diverse kranten. Ondergetekend door mn naam en daarbij Vice-Voorzitter Leuke Vuurwerkmensen Club.
Omdat 9,9 van de 10 mensen niet weten wat de LVC is, was ze dus wel geintresseerd.

Expres heb ik ook geen namen van stukken vuurwerk gebruikt in het interview, anders word nitraat, nitraatbom en vlinder, vlinderbom en daar had ik dus al helemaal geen zin in.

Maar ben (ondanks het formaat van het stukje) tevreden :)
dit is een goed begin zoals ik al zij :wij moeten ons meer naar buiten gaan richten
waar onder ander de lokale politiek . wat zouden wij voor je kunnen doen ?

Back
Bovenaan