RTL Boulevard

Laat ze eens een keer iets vertellen dat echt waar is. En laat ze alsjeblieft onderscheid maken tussen liefhebbers en bommenmakers godver de godver!!..... Al dat negatieve geleuter verpest voor mij bijna de sfeer. Het is elke dag wel wat. Schijtmedia! :frusty:

Nee RTL Boulevard is een opjectief programma.
Met die Albert Verlinde en al jokers die er om heen draaien.

Laat toch zitten mensen, dit soort gasten negeer ik gewoon.
Trouwens die hele RTL kliek negeer ik al een aantal jaren.
Als je gasten in het RTL nieuws al ziet, die Rik Nieman.
Gadver!
Van die politieke correcte figuren.
Donder toch op!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

(Even klamerings tabeltje innemen hoorrr. :wink: )

Als je veel liegt, dan krijg je een grote neus. Kijk maar naar Pinokkio.

Albertje. Ach ja. Die houdt wel van party poppers ja. Goddank waren die in de aanbieding bij Xenos vorige week. Albert gaat vast een heftige knalfuif tegemoed!

Het interesseert mij niet welk k,ut programma of welke k,lote krant wat roept. Ik heb er gewoon schoon genoeg van. En dan roepen dat het vuurwerkprobleem groter wordt. Wat dacht je van al die nepverhalen?! Welk nieuws zou er nu daadwerkelijk nog op waarheid berusten? Dat Piet Paulusma een gans heeft gered bij Hart van Nederland? lang leve de persvrijheid:applause:

Niet naar de media luisteren, van 'nieuws' over vuurwerk worden wij alleen maar dommer!
Natuurlijk weten wij het beter, dus gewoon negeren die crap! :wink:

Gatverdamme, niet te geloven dit. 50 kilo vuurwerk, daar maak je 150 mortierbommen van? wapens?

pff flikker toch op zeg,

Ik had hier een heel rustig bericht kunnen plaatsen en alles wat er gezegd word kunnen weerleggen, maar ik begin zo gewoon de energie kwijt te raken om dat te doen.

Daarom maar alles samengevat,

Dikke onzin!

dat rtl boulevard zijn gewoon een stel mediageile nichten die van elke mug een olifant maakt. Telegraaf onder de "nieuws"zenders

Een hoop geklaag hier, en terecht na al die onzin verhalen die in de media worden verteld.
Maar....Heeft iemand foto's gezien van datgeen wat er in beslag genomen is? Mischien was het wel 50kg aan flash, sterren en ander kruit? Dan heeft onze neus toch misschien wel gelijk.

Als je zo'n zelfgemaakte bom afsteekt krijg je toch 15 maanden straf... Niet als je gewoon vuurwerk afsteekt. Beetje overtrokken allemaal. Maar die bommen makers mogen ze wat mij betreft best aanpakken! Als je ziet wat voor onzin er op het internet getoond wordt...

t mooie is nog dit: Als je zo een vuurwerk bom ja zo noem je het afsteekt kun je al gauw 15 maanden in de gevangenis gaan zitten! (woorden van bram) ik heb deze aflevering toevallig gezien haha:P

Ach ja. Lekker criminaliseren. Wat voor beroep heeft die man? Kwestie van over slechte dingen ***len om zelf de zakken te vullen. Hij ziet gewoon weer geld joh. Bij iedere rechtzaak die hij voert, zet hij zijn feestneus weer op. Kassa! Status!

Waarom liet Geertje zich verdedigen door deze man? De aanklacht kwam uit de hoek van moslims. En hoe is de verstandhouding tussen joden en moslims? Als je goed oplet, dan zie je dat het één groot spelletje is. Om de eigen zakken ordinair te vullen. Dus uiteindelijk is alles één grote wassen neus. Het draait alleen maar om geld, macht en status.

Maar draait het programma RTL Boulevard daar niet om?

De strekking van het verhaal is in mijn ogen wel duidelijk, het experimenteren met vuurwerk en dat tegenwoordig iedereen (dus ook minderjarigen he!!) aan 'gevaarlijk' vuurwerk kan komen. En dat is natuurlijk geen goede ontwikkeling.

Het grote probleem is alleen dat dit los staat van de manier hoe wij liefhebbers graag oud&nieuw vieren en dat ziet de media ook niet.

Dat FPM gestopt is met het weergeven van overdreven nieuws over vuurwerk snap ik dan ook helemaal!!

Aan de ene kant wel ja, maar aan de andere kant kan je het ook niet doodzwijgen lijkt me?
Misschien is het nu aan ons om als vuurwerkliefhebber maar eens een duidelijk statement te maken? De ingezonde brief van FPM is een erg goed begin lijkt me.
De media is nu iedereen aan het bangmaken voor vuurwerk terwijl eigenlijk de bommenmakers en vandalen moeten worden aangepakt.

Ik had ook al een post gemaakt met het verzoek hier de berichten te stoppen en zeker die zo krom zijn en niet kloppen.
Ik snap ook wel dat je in discussie moet kunnen gaan.
Is het niet beter om dat juist niet de laatste week/weken van het jaar te doen.
Emotie speelt mee en dat merk ik van mezelf.
De vele negatieve berichten de laatste week van het jaar terwijl we naar de dag leven maakt het voor mij minder leuk.

Als je veel liegt, dan krijg je een grote neus. Kijk maar naar Pinokkio.

Albertje. Ach ja. Die houdt wel van party poppers ja. Goddank waren die in de aanbieding bij Xenos vorige week. Albert gaat vast een heftige knalfuif tegemoed!

VVD-Kamerlid Charlie Aptroot is door dagblad De Pers uitgeroepen tot de Pinokkio van het jaar. De leugen rond de maximumsnelheid en het aantal verkeersdoden in Denemarken gaf de doorslag.
Aptroot beweerde dat '...in Denemarken in 2004 de maximumsnelheid van 110 omhoog naar 130 kilometer per uur ging. Het aantal verkeersslachtoffers daalde spectaculair met 25 procent!' Volgens de Deense Rijkswaterstaat was er echter een stijging van 38 procent van het aantal slachtoffers.

Op de tweede plek staat VVD-fractieleider Stef Blok, door zijn uitspraken 'Grieken gaan niet eerder met pensioen' en '10 jaar geleden waren er geen boerka's'. Op de derde eindigde Marleen Barth (PvdA), die beweerde dat Nederland het veiligste land ter wereld is. (Redactie)

bron

Zou zo'n Pinokkio-gala geen goed idee zijn voor John de Mol? En daarnaast een Pinokkio fanclub oprichten? Het schijnt dat er wel ergens een grote evenementenhal beschikbaar is voor dit soort feesten.

Bij voorkeur dit feest organiseren in de avond van 31 december en in de nacht van 1 januari.

Kunnen de RvC van zowel Ajax en Feyenoord ook aanwezig zijn. Lopen ze samen hand in hand de zaal in. Dat windt Albert Verlinde vast wel op. En Paul de Leeuw moet natuurlijk ook uitgenodigd worden dan. Dat moet haast wel één grote party gaan worden. Dan komt Geertje ook, die brengt Limburgse vlaaien mee voor alle gasten op die avond. En Jobje zorgt ervoor dat er gezellig thee gedronken kan worden. Maar dat wordt wel een besloten feestje natuurlijk.

Het moet wel zeer duidelijk een exclusief feestje worden. Niet voor de gewone man. Die moet maar lekker op straat hangen met zijn vuurwerk. Geen vlaaien en thee voor die paupers! Ze zoeken het zelf maar uit.

Beste John, wij vuurwerkliefhebbers zijn bereid mee te denken voor het grote Pinokkiofestival op 31 december. Omdat wij het jullie zo erg gunnen. Omdat jullie zo geweldig zijn en vooral het allerbeste met ons voor hebben.

Ik zeg: doen!

Ps. Johan Derksen is dan niet welkom, die is volgens de kenners veel te onaantrekkelijk met die snor van hem.

:devil:

Back
Bovenaan