Roman

Die doos lijkt trouwens wel echt mega groot op de foto. Weet iemand de afmetingen? Ik moet dat ding meekrijgen op de fiets :bonk:

Vond dit ook geen geweldenaar, maar ook niet gek voor de prijs/aantal gram per shot. Wel een leuke "familiefinalebak"

Grappig, ik vond dit echt een prima bak voor het geld !
Zat al te denken als deze nog beschikbaar is, neem ik hem meteen weer mee :D

Prima bakje hoor. Presteert in mijn ogen beter dan de Castle Crasher. Ondanks dat deze minder kruit en minder schoten heeft en 25mm is uitgevoerd. Zeker per 2 of 3 zal de Roman echt niet tegenvallen denk ik, zeker gezien de gunstige prijs waar deze voor te krijgen was.

Nog eentje op de kop kunnen tikken voor een paar tientjes. Helaas was er nog maar eentje en zal dit de laatste keer zijn dat hij in de collectie zit vermoed ik.

Hoi Thermite. Een beetje laat. Ik vond hem toen prima. Zeker voor die prijs toen. Prima prijs kwaliteitsverhouding.:D

Nog eentje op de kop kunnen tikken voor een paar tientjes. Helaas was er nog maar eentje en zal dit de laatste keer zijn dat hij in de collectie zit vermoed ik.

heb je de laatste bij Kuiper weg ? Was deze ook nog aan het overwegen, maar dat is dus niet meer nodig :D

heb je de laatste bij Kuiper weg ? Was deze ook nog aan het overwegen, maar dat is dus niet meer nodig :D

Even in de gaten blijven houden, Kuiper is nog niet live! Je kunt geen afhaaldatum selecteren binnen de toegestane tijden en daarbuiten wordt niet geaccepteerd. Tenminste, dat is wat ik zie :wink:

Back
Bovenaan