Rocket assortment large [Vuurpijl Ass.]

scootflyer

VWC lid
Artikelnummer: 5600
Artikelnaam: Rocket assortment large
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Pijlen: 7
Effectomschrijving: burst met een enorm effect ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: E 60,-

4 mega en 3 supervuurpijlen met burst en enorm boeket

resizemax.asp

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Iemand ervaring met deze pijlen?
goeie prijs-kwaliteit verhouding?

Op het filmpje afgaand vind ik dit veels te duur. De boeketten zijn niet erg goed te noemen, en de prijs is absurd.. Voor dit geld heb je Killing Arrow en Rocket Boom, en houd je nog geld over ook.

Ze zijn dit jaar nieuw, dus niemand heeft er nog live ervaring mee. Op het filmpje afgaand vind ik dit veels te duur. De boeketten zijn niet erg goed te noemen, en de prijs is absurd.. Voor dit geld heb je Killing Arrow en Rocket Boom, en houd je nog geld over ook.
Ze zijn niet nieuw dit jaar.
Heb ze vorig jaar gehad voor 55 euro, ze knallen prima alleen de effecten zijn om te janken.

4 mega en 3 supervuurpijlen met burst en enorm boeket?

Ben ik de enige die alleen maar een burst ziet/hoort?
Van een effect is weinig te bekennen!

Deze pijlen absoluut NIET nemen!
Wat een bagger dingen, doordat ze zo hoog gaan zie je bijna niks van het boeket. Zelfde geld voor zijn kleinere broertje de rocket starter; gaan ook veel te hoog.

Mocht je bij een GBV dealer halen kan je beter voor de Excellent Rockets gaan. betaal je bijna de helft voor..

4 mega en 3 supervuurpijlen met burst en enorm boeket?

Ben ik de enige die alleen maar een burst ziet/hoort?
Van een effect is weinig te bekennen!

Dit staat in de folder vermeld. Ik geef je helemaal gelijk dat er van het effect vrij weinig te zien is.

Oke hier is dus duidelijk met het filmpje geknoeid, zit net toevallig in de pro line shop te blikken, en het valt me op dat alle pijlen mager klinken BEHALVE dit pakketje?? Om maar over het effect te zwijgen, heb sterke vermoedens dat deze pijlen niet zo klinken!

ik heb deze een aantal jaar geleden genomen en ik was er wel tevreden over
maar toen was deze pijlen pakket nog in een ander jasje
toen der tijd waren ze nog met blauwe dop.
maar ook deze set was ik erg tevreden mee.

ik heb deze een aantal jaar geleden genomen en ik was er wel tevreden over
maar toen was deze pijlen pakket nog in een ander jasje
toen der tijd waren ze nog met blauwe dop.
maar ook deze set was ik erg tevreden mee.

Toch vraag ik me dan wel af wat jij kwaliteit vind?:bonk:
Ze zeggen wel dat je niet van een filmpje uit kunt gaan, maar ik doe het toch stiekem en wel van dit filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Erg magere boeketten, een prijs van bijna 10 euro per pijl en wat sunseeker ook al wel zegt, ga lekker voor de killing arrow (of iets soort gelijks)!:)

Back
Bovenaan