Ripple [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 5311
Artikelnaam: Ripple
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: De Ripple van PRO-line maakt jouw oudejaarsavond fantastisch met een golf aan professioneel siervuurwerk voor consumenten. Compound met 100 schoten 25mm kaliber siervuurwerk. Heerlijke spider met roze parels afgewisseld met geweldige two-tone gouden palmen met witte blinkende toppen, bouwen steeds sneller op tot een geweldig einde!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 135,00
Voorverkoopprijs: € 119,00
Onlineprijs: € 109,00

5311_ripple_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Ik vond deze erg overeen komen met de originele productvideo. Roze met de crackling willows is klein en snel vervlogen, maar de zilveren blink tips waren echt om van te smullen. Branden en knipperen heel mooi na. Zo zie je dat niet vaak.

Gewoon een doorsnee prima compound. Kleine effecten bij het roze.
De blinkers waren erg mooi. Jammer dat zulke effecten altijd opgevuld worden met goud. Doet afbreuk aan de blink.

Ik vond deze erg overeen komen met de originele productvideo. Roze met de crackling willows is klein en snel vervlogen, maar de zilveren blink tips waren echt om van te smullen. Branden en knipperen heel mooi na. Zo zie je dat niet vaak.
Dit is precies de samenvatting die ik hem zou kunnen geven. Dat witte blink vind ik zelfs zo mooi dat deze nog even op de twijfellijst blijft. Vond alleen die crackling willows echt matig.

Back
Bovenaan