Ring of Fire

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9282
Artikelnaam: Ring of Fire
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 33 schoten
Effectomschrijving: 33 shots multishot met diverse glittereffectn en gekleurde sterren die eindigen in verschillende gekleurde regeneffecten
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 97,50,-
Verpakkingseenheid: 2/1

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8933.jpg

De linker cake.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
97.50 voor een 33 shots cake?!... Ik ben benieuwd wat voor uitwerkingen deze heeft dan, maar het lijkt me sterk dat deze prijs kwaliteit verhouding goed is.

Er staat toch dat deze per twee verkocht worden?

nee verpakkingseenheid wordt mee bedoelt, hoeveel cakes er in een doos zitten (zoals de dealer het dus besteld)

deze gaan dus per 2 in karton (doos)

je krijgt dus niet 2 voor 100 euro was het maar waar haha

Zal allemaal ongebruikt karton zijn, daar hebben ze bij Schuurmans wel eens vaker last van ben ik van mening. Prijs/ kwaliteitverhouding kan ook nooi goed zijn in dit produkt.

Zal allemaal ongebruikt karton zijn, daar hebben ze bij Schuurmans wel eens vaker last van ben ik van mening. Prijs/ kwaliteitverhouding kan ook nooi goed zijn in dit produkt.

jah bijna 100 euro dat is echt te veel daar kun je een mooi pakket of een hele mooie waaier van kopen.. toch?:shocked:

Mooi ding, zie ik nou echt ringeffecten tussen de vermaledijde crackling door? Wauw.
En dan weer de prijs...wauw....typisch Schuurmans... duuuuuur

Ik vind het een mooie cake met zeer heldere effecten. Hij is alleen veel te duur!!
Schuurmans moet eens gaan nadenken over de prijzen van hun producten.:angry:

Spektakelblok! en de prijs is ook een spektakel, wat een hoofdprijs zeg!

zo te horen zeer luide burstsknallen, goed gevulde lucht, maar je moet er zoals al gezegd ook een goed gevulde portemonnee voor hebben.

zit idd een zeer cool ringeffect in!

Ja, een prachtige cake, flink tempo erin, geweldig, mooie effecten ook hoor. :D
De prijs, ja, ik heb het er niet voor over, maar de consument die deze cake koopt, die heeft in ieder geval een spektakel in huis gehaald, die zal tevreden zijn. :)

Tja, de ringeffecten zijn inderdaad mooi maar......... waarom nu in godsnaam weer die ellendige crackling er bij tussen? :shocked: Persoonlijk vind ik dit doodzonde, het verpest in mijn ogen het ringeffect weer. :sad:

Vind het er mooi uit zien, Lekker diverse schoten alleen wat ik dan weer niet begrijp..
Waarom zo'n fontein ervoor? Als je die weghaalt ben je al zeker 10 euro van de prijs af..
Ik zou er in ieder geval geen 100 euro voor neertellen:(

poe 100 euro hij is wel mooi alleen jammer van de crakling er tussen door ! de prijs is echt niet normaal !!!

Hey jongens, ben ik nou gek of is het filmpje veranderd? Ik zie opeens fonteintjes (welke ik me niet herinner) en geen ringen meer?

Dit is toch pure oplichterij?! Mag een importeur niet aangeklaagd worden voor zoiets?

Mega cake is dit! Heb de dummy gezien is echt groot!! maar als je naar het effect kijkt zou ik die prijs er niet voor betalen!

Dit is weer zo'n voorbeeld van het uitmelken van de consument...

Dit is toch echt te gek voor woorden of niet ? Ik bedoel, 100 euro voor zo'n droevige pot, dit produkt gaat minstens 4 x over de kop joh, dit kan toch niet...

Je moet dit soort produkten eigenlijk boycotten met zijn allen.

Deze is mij nog nooit opgevallen.
Als ik als gewone klant zo'n cake kocht bij mijn dealer voor bijna 100 euro (!) en ik steek hem aan om middernacht en ik krijg dit effect voor mijn kiezen...? :mad:
Geheid dat ik nooit meer iets zou kopen bij de desbetreffende dealer.

Ik vind dat wanneer een dealer dit product verkoopt voor deze prijs, hij aantoont dat hij of geen verstand heeft van vuurwerk of hij compleet lak heeft aan zijn klanten.
Dit geldt ook voor Schuurmans zelf, dat ze hun dealers de gelegenheid geven om zo een paar extra centen te verdienen.
Natuurlijk zakelijke belangen bla, bla, bla...dat snap ik ook wel, iedere importeur heeft wel een duur bakbeest in de collectie.
Maar je kan er wel heel wat mooiere effecten in stoppen voor dat geld en anders veel meer schoten.
Dit is gewoon te erg.

Gewoon oprecht sneu voor de "gewone" mensen die zoiets kopen en denken dat ze een topproduct hebben voor middernacht :sad:

Meneertje Schuurmans koopt een cake bij de chinees voor 2 euro. Komt met die cake in Nederland denkt: 'weet je wat ?... we vragen er gewoon lekker 100 euro voor muhahahaha'..... dit is echt ongehoord, en die uitwerkingen zijn trouwens ook een lachertje... had wel grote effecten verwacht eigenlijk met 33 schoten.

Back
Bovenaan