Rijswijkse Vuurwerkhal Jubileum Show 20 november 2016

14681066_1223944191010798_3424099618523605089_o.png

Stad/dorp: Rijswijk
Datum: 20 november 2016
Tijdstip: 20u
Schietbedrijf: De Rijswijkse Vuurwerkhal
Max. kaliber: consumenten
Bijzonderheden: 25 jarig jubileum van de Rijswijkse Vuurwerkhal dat vieren wij met een daverende show die voor iedereen die vuurwerk een warm hart toedraagt toegankelijk is.

Laatst bewerkt:
Staat genoteerd. Ik geniet al jaren van de demo's en vorig jaar ook bij de show bij de Schilp geweest. Conclusie als de Rijswijkse Vuurwerkhal wat organiseert is spektakel gegarandeerd, dus ik ben erg benieuwd. Gaat de show bij de Schilp dit jaar ook door?

Kickuh! Eindelijk weer een keer bij de Schouwburg! Vreemd dat er nu wel toestemming voor gegeven is...

Heeft er misschien mee te maken dat het grote publiek hier waarschijnlijk niet naartoe komt? En daardoor misschien minder overlast? Anyhow: goede zaak! Ik ben er weer bij om te filmen :)

Jwtjuh :bye:

Edit: Oh ik zie net dat 20 november op een zondag valt, dan kan ik helaas niet :(

Ik zie de beelden van anderen wel tegemoet hopelijk :)

De gemeente kan deze show niet echt weigeren aangezien er in fabruari wel een show door een ander geschoten mocht worden i.v.m. 50 jaar podiumkunst Rijswijk.

De gemeente kan deze show niet echt weigeren aangezien er in fabruari wel een show door een ander geschoten mocht worden i.v.m. 50 jaar podiumkunst Rijswijk.

Klopt, was ik ook bij. Heb toen nog met je staan praten :)

Maar voor de demo kregen jullie dus geen toestemming?

Klopt, was ik ook bij. Heb toen nog met je staan praten :)

Maar voor de demo kregen jullie dus geen toestemming?

Voor de demo kon het helaas niet omdat hun in de maand december zelf allerlei activiteiten gepland hebben staan, maar wie weet dat we in de toekomst weer daar onze demo's mogen schieten

Voor de demo kon het helaas niet omdat hun in de maand december zelf allerlei activiteiten gepland hebben staan, maar wie weet dat we in de toekomst weer daar onze demo's mogen schieten

Zou top zijn! Was echt de beste locatie aller tijden :) Wie weet...

Jwtjuh :bye:

Gisteren hebben Frits en ik het een en ander opgemeten bij de schouwburg maar het schieten van 30mm cakes kan allemaal maar net. Het grote voordeel in het zuiderpark is gewoon dat we daar alle ruimte hebben.

Staat genoteerd want deze wil ik niet missen, zeker als hij weer plaats gaat vinden op de beste locatie die ze ooit hebben gehad :)

Staat genoteerd. Ik geniet al jaren van de demo's en vorig jaar ook bij de show bij de Schilp geweest. Conclusie als de Rijswijkse Vuurwerkhal wat organiseert is spektakel gegarandeerd, dus ik ben erg benieuwd. Gaat de show bij de Schilp dit jaar ook door?

De Schilp show was eenmalig.

jubileumshow_bunkerfoto1920.jpg

Zojuist een foto geplaatst in het Facebook evenement. Ben benieuwd wat de surprise act is... Heb uit bronnen vernomen dat er bijna 375 kilo aan vuurwerk wordt geschoten. Hopelijk is de bron betrouwbaar.

Voor het evenement op Facebook: Klik hier!

14917176_1251051284966755_1178769227430158444_o.jpg

Een update! Op de andere foto's is te zien dat er een karton Cruel Cannon en twee kartonnen Finale Fate binnen is gekomen.

Een bericht van zojuist, gepost in het Facebook evenement:

Aangezien wij hier en daar nog steeds mensen denken dat het op zondag 20 november een demo betreft: het is ENKEL een grote vuurwerkshow van 15 minuten! Het is dus GEEN demo!

Op zaterdag 10 december is de demo! Voor de demo houden wij een speciale winactie wees dus scherp wanneer berichten van ons in uw tijdlijn verschijnen!

Hopelijk hebben wij hiermee alle onduidelijkheid rondom het evenement weggenomen.

En ze geven op dit moment ook veel regen op voor zondag, ik had deze show op de planning staan. Maar met deze weervoorspellingen zal ik helaas thuis blijven ( als het al door gaat ).

Back
Bovenaan