Rick z'n oud en nieuw

rick0072

VWC lid
Ja ik ga het er tog maar eens van maken,

Ik heb geen super bewerkte video's etc maar wel leuke filmpjes om te delen daarom zal ik telkens weer wat nieuws er op zetten.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden !

ik start met wat foto's van het ophalen van het speelgoed !

2r2u9fa.jpg

6jepw6.jpg

Gaaf, vuurwerk dat aan het plafond blijft hangen! Geeft altijd mooie effecten die bombettes op de grond :P

helaas heb ik geen prof. cameraman mee kunnen nemen , en heeft mijn vriendin ''geprobeerd'' te filmen maar ach het gaat om het vuurwerk toch ;)

laten we maar klein beginnen!

helaas heb ik geen prof. cameraman mee kunnen nemen , en heeft mijn vriendin ''geprobeerd'' te filmen maar ach het gaat om het vuurwerk toch ;)

laten we maar klein beginnen!

je video staat op prive dus kunnen we de film kunsten van je vriendin niet bewonderen :D.

Ja hij is te zien. Tip zorg de volgende keer dat er met de telefoon over dwars word gefilmd.

Misschien is het leuk als je de naam van het product dat je afsteekt erbij vermeld (mits je die nog weet uiteraard).

Wel een leuk sfeerfilmpje :)

Ja hij is te zien. Tip zorg de volgende keer dat er met de telefoon over dwars word gefilmd.

Dat ligt eraan, soms vind ik rechtop wel mooi als je een cake met mines hebt. Ook kun je dan beter de grootte van de boeketten inschatten als er wat gebouwen bij staan. overdwars pak je wel mooier de boeketten.

haha zal het dit jaar ook zeker anders gaan doen ,, ik baal zelf wel van de meeste filmpjes maar ach,, ze doet het tenminste he haha ,, van veel producten weet ik helaas de naam niet meer ook dit zal dit jaar anders worden , ook omdat ik dit jaar meerdere shows ga schieten :) maar het mag de pret niet drukken we genieten gewoon lekker van het vuurwerk :)

Geloof dat het een cake uit de big five van burn it betreft, 19 shots, de effecten kloppen en hij stond op een foto van je!

toch weer een klein filmpje van mijn kant dit is het 22:00 showtje wat ik dit jaar had gefakkeld

en net als vorig jaar heb ik me pro cameravrouw weer mee haha

hope you enjoy!!

Back
Bovenaan