Reverse 2.0

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5321
Artikelnaam: Reverse 2.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 152 shots
Effectomschrijving: *Een geweldige assortimentscakebox! Deze Reverse 2.0 bestaat uit maar liefst 153 schoten ultiem siervuurwerk. In de robuuste Reverse 2.0 box zitten vier professioneel samengestelde cakes, waarvan een met 45 schoten, twee met 36 schoten en een fanshape met 35 schoten. Met deze cakebox bent u de held in de straat!
Kartoneenheid:
Richtprijs: € 159.00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
het lijkt er inderdaad op dat het kwartje weer gevallen is.. ziet er stukken beter uit als de afgelopen (bagger) jaren.

Ik weet niet wat ik zie.. Die v-shape, w-shape, en die crackling tails. Als dit in de straat staat ga ik toch weer eens een GBV dealer opzoeken. Ik gun het ze zeker!

Lekkere bak. Mooie effecten, helemaal mijn smaak.
Ik mis alleen nog een R in de naam. Dan zou ik hem gewoon kopen.

Laatst bewerkt:
Lekkere bak. Mooie effecten, helemaal mijn smaak.
Ik mis alleen nog een R in de naam. Dan zou ik hem gewoon kopen.

Als ik er een R achter zet, koop je hem dan? :D
wehehe

nee prachtige combinatiebak dit hoor! Die laatste tails met het finaleschot maken hem helemaal af.

Jammer als de prijzen deze mogelijke come-back van Proline in de kiem smoren. Ik heb een zwak voor het geel vanuit het verleden, maar sentiment moet natuurlijk niet te veel gaan kosten.

Voorverkoop staat hij voor 159 bij mijn dealer. Normale prijs inderdaad 189.

Komend weekend gaat er nog wel 10% af en krijg ik er nog een leuke pot bij kado :)
Ik neig er sterk naar voor die 143eu!

Voorverkoop staat hij voor 159 bij mijn dealer. Normale prijs inderdaad 189.

Komend weekend gaat er nog wel 10% af en krijg ik er nog een leuke pot bij kado :)
Ik neig er sterk naar voor die 143eu!

Welke dealer is dat? Dat is nog wel een redelijke prijs.

Back
Bovenaan