Reisgenoten Fallas 2012

MC_MH

VWC lid
Heey freaks,

Ik , Xplode, en nog iemand willen volgend jaar naar Fallas. We zijn opzoek gegaan naar een appartement en hebben deze gevonden. Nu zijn we nog opzoek naar 3 personen die mee willen. We hebben nog 3 plekken over waar je kan slapen op het bankbed of met een luchtbed.

Ontbijt en avond eten willen we zelf doen geen dure arrangementen want het kost al duur genoeg :p :D

Datum dat we willen gaan is 12 t/m 23 Maart 2012

Hoe wij het willen regelen is als volgt.

Wij regelen het appartement en vliegticket dit zal 360 euro gaan kosten.

Dan komen er nog wat kosten bij voor eten en ontbijt en natuurlijk niet te vergeten Vuurwerk.

Taxi van het vliegveld naar het appartement kosten hiervan zijn nog niet bekend gaan we nog uitzoeken.

We vragen wel een aanbetaling van 50% dat is dus 180 euro

Je moet minimaal 16 jaar zijn en toestemming van je ouders/verzorgers hebben.

Wil je meer weten of heb je interesse stuur Xplode of mij eventjes een PM

Laatst bewerkt:
19e is het feest nog niet afgelopen he? Dan is de ''Crema''
Ieder natuurlijk zijn eigen vakantie, maar dat is wel echt iets om mee te pakken.

Jah, maar de ''crema'' is het verbranden van alle beelden he? weet niet hoeveel vuurwerken er dan zijn, maar weet wel dat het er meer als 200 zijn.

Wij zelf gaan van 15 t/m 20 Mrt. Dan pak je bijna alles mee.

Veel plezier iig in Valencia!!

Transavia berekent alleen wel kosten voor bagage. 20 euro voor 20 KG bagage moet wel goedkomen denk?

10 kg handbagage erbij totaal 30 kg.

Vliegticket is dan 130 euro

We zoeken als Edward meegaat nog een 6e man of misschien wel vrouw :p

Laatst bewerkt:
Transavia berekent alleen wel kosten voor bagage. 20 euro voor 20 KG bagage moet wel goedkomen denk?

10 kg handbagage erbij totaal 30 kg.

Vliegticket is dan 130 euro

We zoeken als Edward meegaat nog een 6e man of misschien wel vrouw :p

wat is het probleem dat je moet betalen voor je koffers dan?
ik bedoel, je kan moeilijk 20kg drugs in je anus vervoeren :p

wat is het probleem dat je moet betalen voor je koffers dan?
ik bedoel, je kan moeilijk 20kg drugs in je anus vervoeren :p

Nee is geen probleem maar dat blijkt nieuw te zijn bij transavia zagen we dat was voorheen niet.

Let wel op de plaats van het appartement hè..... Plaza ayuntamient zijn de middagshows..

Zitten we 900 meter vandaan :D

De Kathedraal, Plaza de la Virgen en de Plaza de la Reina zitten aan het einde van de straat :p

Op 5 minuten hebben we: Torres de Serranos, Centrale Markt, La Lonja en het Stadsplein

De rivierbedding is ook op enkele minuten lopen

Laatst bewerkt:
"en nog iemand"

Leuk weer dat ik word afgeschaduwd als "en nog iemand" :(
bedankt weer!

Is t niet een beetje heel lang om na t feest nog 4 dagen daar te blijven? 1 dagje is mooi om bij te komen maar 4? Er is dan ook meteen geen flikker meer te beleven in heel de stad.

Back
Bovenaan