Heey freaks,
Ik , Xplode, en nog iemand willen volgend jaar naar Fallas. We zijn opzoek gegaan naar een appartement en hebben deze gevonden. Nu zijn we nog opzoek naar 3 personen die mee willen. We hebben nog 3 plekken over waar je kan slapen op het bankbed of met een luchtbed.
Ontbijt en avond eten willen we zelf doen geen dure arrangementen want het kost al duur genoeg

Datum dat we willen gaan is 12 t/m 23 Maart 2012
Hoe wij het willen regelen is als volgt.
Wij regelen het appartement en vliegticket dit zal 360 euro gaan kosten.
Dan komen er nog wat kosten bij voor eten en ontbijt en natuurlijk niet te vergeten Vuurwerk.
Taxi van het vliegveld naar het appartement kosten hiervan zijn nog niet bekend gaan we nog uitzoeken.
We vragen wel een aanbetaling van 50% dat is dus 180 euro
Je moet minimaal 16 jaar zijn en toestemming van je ouders/verzorgers hebben.
Wil je meer weten of heb je interesse stuur Xplode of mij eventjes een PM
Ik , Xplode, en nog iemand willen volgend jaar naar Fallas. We zijn opzoek gegaan naar een appartement en hebben deze gevonden. Nu zijn we nog opzoek naar 3 personen die mee willen. We hebben nog 3 plekken over waar je kan slapen op het bankbed of met een luchtbed.
Ontbijt en avond eten willen we zelf doen geen dure arrangementen want het kost al duur genoeg

Datum dat we willen gaan is 12 t/m 23 Maart 2012
Hoe wij het willen regelen is als volgt.
Wij regelen het appartement en vliegticket dit zal 360 euro gaan kosten.
Dan komen er nog wat kosten bij voor eten en ontbijt en natuurlijk niet te vergeten Vuurwerk.
Taxi van het vliegveld naar het appartement kosten hiervan zijn nog niet bekend gaan we nog uitzoeken.
We vragen wel een aanbetaling van 50% dat is dus 180 euro
Je moet minimaal 16 jaar zijn en toestemming van je ouders/verzorgers hebben.
Wil je meer weten of heb je interesse stuur Xplode of mij eventjes een PM
Laatst bewerkt: