Register Vuurwerkdeskundigen Groot vuurwerk

Binnenkort zal aan dit register worden toegevoegd:
Rob Bakker (RN Bakker). Rob heeft onlangs zijn papieren gehaald.
Rob: van harte proficiat.!!!!

Per 22-04-2010 weer 8 geregisteerde vuurwerkdeskundigen er bij:

Bastiani, H.
Gerritsen, M.
Hart, A. van der
Niemeijer, G.C.M.
Riezebos, H.J.
Turck, B.S. de
Wijnands, R.J.H.M.
Wolters, E.L.J.

http://www.1kiwa.com/registers/Vuurwerkdeskundigen_groot_vuurwerk.aspx

Een nieuw opgerichtte opleiding.Die door de keuring van de kiwa is gekomen en aan alle eisen die kiwa stelt voldoet.
Overigens zijn de nieuw opgeleide pyrotechnici bijna allemaal mensen met ruime ervaring in het vuurwerk (shows).

Groet,

Wehehe, ach ik weet dat er wel een aantal tussen staan van november iig..maar of ze het allemaal zijn...maar 1 ding is iig zeker: ze hebben het felbegeerde papiertje gehaald! :D

Allen: van harte hoor!

Eeuhh dat zijn ze niet.. die zijn allemaal op cursus geweest in November, en dus niet in April.. dat weet ik 100% zeker :wink:

Nou dat klopt dus niet, ik heb namelijk de mensen van april opgeleid, samen met Anton van het Hart en Jan Hoogland. Zie er sowieso 2 bij staan, waarschijnlijk zijn het er meer.
Ik kon in November geen les geven (bij VCM), vandaar dat ik deze lichting verder niet ken.

Jack, Ik zie dat je, je wedstrijdje door blijft spelen?:wink:

Groeten,

Op 2 na is de rest allemaal in november op cursus geweest. Dit weet ik omdat ik zelf in november op cursus ben geweest een ook in dit rijtje sta.

Groeten.

Op 2 na is de rest allemaal in november op cursus geweest. Dit weet ik omdat ik zelf in november op cursus ben geweest een ook in dit rijtje sta.

Groeten.

Oke, Dan zijn er nog altijd een aantal van de cursus in april (VCM) die hun certificaat in aanvraag hebben of nog niet aan de eisen kunnen voldoen.

In duitsland behaald las ik. Financieel slim. Bij wie doen jullie de Nederlandse wet en regelgeving dan?

Groet,

PS. Jack, zoals vaak heb je meer gelijk dan dat de eerste instantie doet vermoeden.:p ERE WIE ERE TOEKOMT!!!!:)

Laatst bewerkt:
PS. Jack, zoals vaak heb je meer gelijk dan dat de eerste instantie doet vermoeden.:p ERE WIE ERE TOEKOMT!!!!:)

Ik kon het ook weten omdat ik de meerderheid in dat lijstje (waaronder Joshua) persoonlijk goed ken. En ik aanwezig ben geweest bij de laatste cursus dag en certificaat uitreiking op Zaterdag 6 November :p. Vandaar.. duss :wink:

Belangrijk nieuws voor aankomende certificaathouders:

Naar alle waarschijnlijkheid zijn de nieuwe certificaten nog maar 3 jaar geldig. (ipv 5 jaar)
Na deze 3 jaar moet je opnieuw een opleiding volgen en examen doen.

Back
Bovenaan