RedWire - W-Strobe XXL

Fausto

VWC lid
Artikelnummer: 04395
Artikelnaam: W-Strobe XXL
Bruto Gewicht: n.n.b
Netto Kruitgewicht: n.n.b
Aantal Schoten: 108 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 108 schots finale compound in W-vorm met een kaliber van 30mm.
Tijdsduur: +/- 20 sec.
Stijghoogte: n.n.b.
Kaliber: 30mm
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € 139,50

O.a. te koop bij: http://topvuurwerkbreda.nl/

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

w-strobe-xxl.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijk man, lekker finale blokje! Gaat niet zeggen zonde van het geld, zijn maar zat profblokken die sneller weg zijn en minder spektakel bieden.

Gaan er nou 3 cakes tegelijk af? En dat is binnen de regels? Top! Legaal een 3 cake finale schieten zonder te hoeven fakkelen. :cool:

Filmpje uit duitsland is wel echt heel anders, hoeveel zitten er dan wel niet in het eerste filmpje?

Tja ben je 10 euro per seconde kwijt maar dan heb je wel wat:p

Denk overigens dat je ongeveer hetzelfde effect kan krijgen met 6x de Massive in W shape, als t goed is ook nog goedkoper.

Wat een dikke bak zeg, puur genieten dit. Als hij zo op de markt komt haal je een geweldige box in huis.

zo dan een hoop geld voor zo'n snelle bak, maar wel bruut geweld.

PS: Staat de prijs wel goed?

Richtprijs: Adviesprijs € 119,50 Online verkoopprijs € 139,50

Adviesprijs is goedkoper dan de verkoopprijs?

Het filmpje in post #1 zag ik gister al voorbij komen, maar nu schrik ik toch wel van het filmpje in post #9.

Dat het filmpje in post #1 een sample is, lijkt mij erg duidelijk. Het lijkt mij haast onmogelijk dat de 3 afzonderlijke cakes op exact hetzelfde moment beginnen, de schoten lossen aan alle 3 zeiden en vooral op exact het zelfde moment stoppen met schieten. De doorloop tijd moet dan perfect op elkaar afgestemd zijn. Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk voor 3 afzonderlijke cakes.

Het concept is werkelijk fantastisch, maar ik ben toch bang dat het filmpje uit post #9 de daadwerkelijke productie is. Daarom sla ik deze dit jaar maar over, hoe fantastisch de film uit post #1 ook is.
Al hou ik deze zeker in de gaten.

Wel +1 voor Lesli!!! Prachtig concept!:applause::thumbup:

En Lesli kennende zit de prijs bij dit product ook aardig goed.

Wat een geweldig ding is dit man , als je dit in de straat hebt is dit puur genieten . Wat een Prachtbak

zo dan een hoop geld voor zo'n snelle bak, maar wel bruut geweld.

PS: Staat de prijs wel goed?

Richtprijs: Adviesprijs € 119,50 Online verkoopprijs € 139,50

Adviesprijs is goedkoper dan de verkoopprijs?

Adviesverkoopprijs is €139,50 en dat is de prijs die deze box in de winkel zelf moet kosten.

Het filmpje in post #1 zag ik gister al voorbij komen, maar nu schrik ik toch wel van het filmpje in post #9.

Dat het filmpje in post #1 een sample is, lijkt mij erg duidelijk. Het lijkt mij haast onmogelijk dat de 3 afzonderlijke cakes op exact hetzelfde moment beginnen, de schoten lossen aan alle 3 zeiden en vooral op exact het zelfde moment stoppen met schieten. De doorloop tijd moet dan perfect op elkaar afgestemd zijn. Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk voor 3 afzonderlijke cakes.

Het concept is werkelijk fantastisch, maar ik ben toch bang dat het filmpje uit post #9 de daadwerkelijke productie is. Daarom sla ik deze dit jaar maar over, hoe fantastisch de film uit post #1 ook is.
Al hou ik deze zeker in de gaten.

Wel +1 voor Lesli!!! Prachtig concept!:applause::thumbup:

En Lesli kennende zit de prijs bij dit product ook aardig goed.

Filmpje 9 is ook een sample die nog aangepast. In Februari heeft niemand zijn productie nog binnen.

Back
Bovenaan