RedWire - Blue Sharks

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 03635
Artikelnaam: Blue Sharks
Bruto Gewicht: n.n.b
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Zware Red wire compound van blauwe peonies en felle neon-kleurige vissen. Heel bijzondere effecten!
Tijdsduur: 60 seconde
Stijghoogte: 30 meter
Kaliber: n.n.b.
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: 129,50, aanbiedingsprijs 99,95
O.a. te koop bij: Redwire dealers

03635-Blue-sharks_1_opt.png

Video: https://vimeo.com/273712598

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderscheidend van de rest, je valt echt positief op in de straat en met blauw,dan groen en fish effect vindt ik dat het echt een mooie balans heeft, er blijft continu effect in de lucht en de salvo's geven een goed ritme. Voor 75,- zou deze realistischer geprijsd zijn.

Wauw, wat een prachtige en bijzondere cakebox! Echt een hele mooie combinatie dat blauwe met het fish effect. En ook echt super uitgewerkt! Deze moet er echt bij komen in de collectie, alleen zoals hierboven al gezegd is ie me net te duur. Even kijken voor een leuke actie binnenkort.

En wederom een hele mooie box. Effecten lijken niet heel erg groot, maar zijn wel heel goed uitgevoerd en de kleuren zijn echt prachtig.

Prachtig! Wel duur maar dan heb je ook wel echt iets bijzonders in de straat. Wie weet of er ook een verkoop punt is die Redwire verkoopt in de buurt van Emmen? Stuur me maar een PB.

Is de Dragon Ball X niet een losse cake? Daar ga ik dan liever voor, dit is me net too much. Of het moet qua prijs rendabeler zijn om over 2 of 3 jaar te verdelen :)

Laatst bewerkt:
Doet mij denken aan de Gracefull van Wolff.
Leuk effect, maar dan gewoon in 1 cake.
Is trouwens leuk te combineren met een hummer cake.

Dit is een heel mooi effect en zou deze zeker kopen wanneer de cakes los gekocht zou kunnen worden. Nu vind ik het net TE.. het is een mooi effect voor ergens tussendoor in je showtje te proppen maar is niet goed genoeg om hiervan 3 stuks als compound te schieten, daarnaast wordt het een dure grap. Dus, losse cake heel graag!

Als deze met zo'n actie als vorig jaar met die ghost box goedkoop te vinden is, neem ik hem zeker mee. Of als ze er een losse cake van maken. Vind zo in compound vorm net te prijzig, vooral omdat het maar een effect is.

daar ben ik ook een beetje bang voor. eerst maar eens bij een winkeliersdemo zien,
Maar het idee en het effect ziet er hier goed uit. Kost een boel centjes, maar misschien bij een aardige dealer met hart voor freaks ;-)
greetzz

Back
Bovenaan