Red Sky Action

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1352
Artikelnaam: Red Sky Action
Netto gewicht: 160 gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: 16 schoten zorgen voor een rood gekleurde knetteractie in de lucht!
Verpakkingseenheid: 20/1
Adviesprijs: €7,90
Film: Film van Wolff

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tof, hoop dat het een budgetcake wordt!
Klinkt als rode peony's. Als ze nog meerdere kleuren cakes hebben zullen ze wel super zijn om in projectjes te verwerken :)

Haha nou een budgetcake is het zeker, lijkt me top om deze te combineren met de andere gekleurde cakes (groen bijv.)
Ook de andere potten van deze "serie" , noem ik het maar even, zijn voor mooie prijzen. Ben hier wel tevreden mee. :)

Waarom zou deze 160 gram moeten zijn? De cake telt 16 shoten en bij maximale vulling zou dit uitkomen op 240 gram.

Omdat de cakes met 32 schoten uit de sky action lijn ook 10 gram per schot hebben. :)

En dat blijkt dus idd te kloppen voor deze 16 schots cakes.
Dank je @znpyro, ik wacht met smart op filmpjes! :yes:

dat heb je juist. deze cake is 160 gram met 16 schoten.

Hopelijk weet je ook de effecten? Want aan "16 schoten zorgen voor een rood gekleurde knetteractie in de lucht!" Heb ik net zo veel... Is het nou dus Rode Peonie Met cracking, of zoals er op het plaatje op de verpakking staat Rode palmen? Misschien Rooie Knetterpalmen?

Laatst bewerkt:
Kijk, dit is pas echt goedkoop:) Als de effecten nog goed zijn ook...Dan zal ik niet snappen waarom niemand dit koopt xD Want echt aantrekkelijk:)

Dat word even rekenen als je alle kleuren neemt:)

Super goede blokjes voor maar 7,90! Leuk in combinatie met de groene versie. Dit is eigenlijk Heavy 3 prijs, maar dan kwalitatief nog beter :D

Bij de Plantenhal in de folder zien staan: Red Sky Action + GRATIS Green Sky action, prijs is dan wel 10,00 Euro. Lijkt me voor de liefhebbers van deze effecten een aardige actie, waardoor je 5 euro per potje kwijt bent.

ik heb deze ook idd bij de plantenhal besteld, de potjes zijn nog gewoon goedkoper dan messiers van originals :).

dit blokkie zal denk ik niemand teleurstellen in het echt voor die prijs :P

Had deze ook 2x maar vond ze tegenvallen. Beetje standaard en klein effect. Finale was wel mooi. Volgend jaar misschien 1x.

Wat een slecht potje. Burst waren zeer matig, boeketjes klein, crackling zacht. Rommel dus. Heavy 5 zijn veeeel beter.

vond ze opzich niet heel slecht ofzo maar de burstknallen waren echt zacht:( de effecten daarin tegen waren best groot:O

hier had je de red green bleu en yellow samen voor 22,90!
voor die pijs vond ik het leuke dingetjes!

Back
Bovenaan