Red Shadow

moontan

VWC lid
Artikelnaam: Red Shadow
Artikelnummer: RW304
Aantal Schoten: 16 schots
Effectomschrijving: Brocade crown with red glittering / Green coco with crackling and Silver glittering with blue pearls
Netto Kruitgewicht 225 gram
Richtprijs:

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
aleen het etiket al!:D oogt goed!
heb helemaal geen ervaring met dit merk.
ben ook benieuwd

leuke pot lijkt mij !
Deze heb ik afgelopen jaar gemist, maar komend jaar staat ie zeker op mijn lijstje... :D

Dit gekke ding kost maar 12,50... en zeker met nog eens 35% korting wordt het helemaal een gekkenhuis. Of het potje nou slecht is ofniet, ik haal deze, mischien wel meer dan 1x.

Ik had deze pot vorig jaar. En hij is heel mooi zeker voor zo'n prijs. Goeie aanvulling voor je collectie. En een pot voor tussendoor. Helaas geen filmpje van gemaakt

Is deze cake ook geschoten bij de demo?
Zo ja, dan zou ik graag horen wat jullie ervan vonden. 12,50 is natuurlijk geen geld voor een 225 grams cake die volgens de beschrijving ook nog leuke effecten heeft.

Dit was de grote domper van de avond, zachte burst, kleine effecten. De Colour Break die hiervoor werd geschoten overtrof deze duidelijk.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier vier tegelijk.

Dit was inderdaad een zwak cakeje. Erg zachte burst, klein boeketje.

Als ik het filmpje zo bekijk, dan koop je deze niet voor de burst maar voor de mooie kleuren. Erg scherpe kleuren als ik zo kijk. :bye:

Wellicht onthouden voor komen jaar.

Aj aj aj... Wat een topper!:shocked: Zo'n prijs en dan zulke effecten! Prachtige gouden willows met blauwe tips en prachtige mines eronder! Must have voor iedereen, of je nou een klein of een groot budget hebt!

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit vind ik inderdaad ook een van de betere cakes van de Masterline Collectie. Heren mochten jullie in staat zijn deze aan te schaffen, aarzel dan niet en haal hem :wink:

Op jouw filmpje lijkt hij me erg zwak Vuurwerkbieb. Lijkt mij de oude versie?
Hij haalt het verreweg niet bij de topper die op de demo van Vuurwerk Discount te zien was, totaal andere effecten (die van de oude effectomschrijving) :)

Net als de Color Break was dit ook een pareltje! Als je het vergelijkt met duurdere cakes doet hij echt niets onder.
Mooie gouden willows met goed gevulde crackling mines!

Deze cake kon beter kleine boeketten trouwens ik kan ze niet vergelijken met de duurdere cakes.

Back
Bovenaan