Reacties op collecties 2008/2009

3307

VWC lid
Dit is het topic waar je reacties mag plaatsen op de foto's die in het topic staan voor "Collecties 2008/2009". (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=5882)
Dit is speciaal gedaan om het overzichtelijk te houden en daarnaast staat het in "Junktalks" zodat er zoveel gereageerd kan worden als jullie willen zonder dat daar je postcount van omhoog gaat en dus spam tegengaat.

Plaats hier dus alleen reacties, vragen enz. en géén foto's! Zo blijft het overzichtelijk.

Tip: geef duidelijk aan om welke foto je het hebt. Geef de naam van de member aan en beschrijf de foto desnoods wat.

Het zijn de laatste versie ThunderKings van Bonbridge. Stellen niet zo heel veel voor, na 6stuks afgestoken te hebben was ik er dus ook al weer op uitgekeken.
Had ze voornamelijk gekocht voor mijn verzameling. Ik spaar shell-setjes (doos+tube+1shell). :)

Hahahahaha 3307 heeft zijn eerste "collectie" alweer verzameld. Je bent er lekker op tijd bij. Ik begin denk ik rond juni/juli met uitzoeken/kopen. Ik ben eerst met wat andere dingen bezig.

Leuke beginnende collectie trouwens. :D Jou kennende is dit nog niet alles. :p

Ik heb nog niets verzameld. Het zijn eigenlijk gewoon restanten van afgelopen oud&nieuw.:p

Hehe eindelijk ook eens andere collectie foto`s.
TenJ, jij hebt ook nog wat leuke dingen over gehouden. Zeer wijs besluit om een paar pakjes treuno`s te bewaren. Ik wou er eerst 2 bewaren, maar had met mijn stomme kop toch nog het laatste uurtje 1 pakje erdoorheen gejaagd. Achteraf toch wel spijt van aangezien het top knallers zijn en nooit meer terugkomen.

Ik zou, als ik jou was, van beide treuno`s het doosje mooi bewaren en een aantal losse knallers. ;)

Hehe eindelijk ook eens andere collectie foto`s.
TenJ, jij hebt ook nog wat leuke dingen over gehouden. Zeer wijs besluit om een paar pakjes treuno`s te bewaren. Ik wou er eerst 2 bewaren, maar had met mijn stomme kop toch nog het laatste uurtje 1 pakje erdoorheen gejaagd. Achteraf toch wel spijt van aangezien het top knallers zijn en nooit meer terugkomen.

Ik zou, als ik jou was, van beide treuno`s het doosje mooi bewaren en een aantal losse knallers. ;)

Haha, ik had ze bewust bewaar jah. En heb ook nog 6 lege doosjes no4's op me kamer:cool:

Echt lachen dat sommige mensen nu alweer vuurwerk gekocht hebben. Of het hebben bewaard van vorig jaar. Vanaf nu word het alleen maar meer. :cool:

Haha Ward leuke foto man :)
Volgens mij heb je ook al een hop weggestookt he? :bonk:
Leuk dat je een foto heb geplaatsd man ben benieuwd naar je verder updates later in het jaar je gaat zo vaak naar original dus je hoef niet bang te zijn dat je te weinig vuurwerk heb.

Bedankt voor het delen!

@AFCA_4_life
12 juni update.

wat is de code van die silver palm three?, hij is van original maar ik heb hem nog nooit gezien bij zena. of is hij er niet in baarle.?

Ik weet bijna zeker dat het pantservuisten zijn. Ik herken de verschillende kleuren oranje zwavelkoppen wel van mijn panzers die ik in 2004 had. :p Kijk er wel mee uit. Want het is al erg oud spul uit de Bex tijd. :)

vind ze wel pro die pantservuisten. is natuurlijk wel zo dat ze niet echt meer vertrouwbaar zijn als ze uit 2004 komen maargoed troep is het toch zeker niet:cool:

Back
Bovenaan