Ratelband Astronaut 100 Shots

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 150
Artikelnaam: Ratelband Astronouten 100 sh.
Omschrijving: 100 shots ratelband van alleen astronauten.
Aantal shots: 100
Adviesprijs: 3,99 - 4,50

Laatst bewerkt:
die moet ik hebben, al was het alleen al voor de nostalgie. ben bijna 40 jaar en ben 30 jaar geleden met lilliputpijltjes, piraatjes en astronautjes begonnen

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de prijs van deze en die van die 200 shots. Iemand al een idee wat ze gaan kosten?

Nee, nog niet bekend.

Begin November gaat de Webwinkel (Vuurwerkbestelling) van Schuurmans via diverse verkooppunten open. Dan is er wss meer bekend.

Laatst bewerkt:
21/2'''- 1/2 '' zijn de standaard maten van een rotje. Ik verwacht dat er op deze mat gewoon normale rotjes zitten.

21/2'''- 1/2 '' zijn de standaard maten van een rotje. Ik verwacht dat er op deze mat gewoon normale rotjes zitten.

Goed op gemerkt Lars.. Nog niet gezien... Ik denk het ook. Het zou toch ook raar zijn als Schuurmans het loog? Het is door ze bevestigd dat deze ratelband alleen kanonslagen bevat.

:bye:

er is ook een 200 sh maar die is €9,- bij mijn dealer beetje duur
en de 100 shots is daar niet te koop

@vuurwerk_Zevenaar_crew: Dat zijn andere matten, de knallers van deze mat hebben de grote van een astronaut.

Er zitten grote rotjes in, vergeleeke met de astro crackers 90 shots is hij wel beter (daar zitten erg kleine knallers in) bij de astronaut 100 shots erg grote.

Vond deze mat behoorlijk tegenvallen. Het tempo van de mat was veel te laag. Ook bleek bij het opruimen dat er een aantal niet waren afgegaan.

Ik neem deze niet weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan