Ratelband 10.000 sh [Uitloop]

Artikelnummer:
Artikelnaam: 10.000rol
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 10.000
Effectomschrijving: 10.000 schots! Maar liefst meer dan 25 meter! Per stuk in een UN-verpakking.

Tijdsduur: 20-22min
Stijghoogte:
Richtprijs: €29.95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
als welkoop/boerebond dealer hebben wij deze aantal jaar gehad maar hij is er alweer 2jaar er uit. je moet niet verwachten dat het een red dragon is deze is heel ander en duurt ook stuk langer. hij is wel erg lang idd. en vrij kleine rotjes zitte er aan/

Tijdsindicatie kan ongeveer wel kloppen. Ik had vroegah... (hehe) een 5.000 en die duurde 7 minuten maar daar had ik de laatste paar meters van op een hoop gegooid.

Het nadeel van deze rol vind ik dat het allemaal kleine 90shots ratelbandjes achter elkaar gelegd zijn in een papiertje.
Het probleem hierbij is dat wanneer de matjes niet goed overlappen je tussenpauzes krijgt of dat de mat zelfs uitvalt.
Dit heb ik zelf gehad met de 2000box. Hier lag een matje niet goed overlapt en de mat stopte er dus mee.
Opzich voor erbij, voor die 30euro ofzo, zijn het zeker grappige rolletjes:)

Inderdaad, al moet ik wel zeggen dat ik dat nog niet gehad heb met de 2000box, heb hem zelfs nog laten vallen..

Ik heb hem naast me liggen nu! :D Ik ga de eerste 5-7 meter gewoon afsteken en de rest op een hoop gooien. Ik ga het wel filmen :P. Die 20 minuten ofzoo duren mij veelste lang

Ben inderdaad ook wel 'benieuwd' naar het filmpje. Ik kan me herrineren dat ie tot 2 jaar terug bij ons verkocht werd. Kostte toen der tijd 49,95 ( ofterwijl 50 ) per rol.

Ik heb jaarlijks de 360shots versie, en ze knallen wel leuk. Natuurlijk niet hard maar dat is te begrijpen.

Vind dat soort matjes altijd wel grappig, maar 50 euro voor deze rol vind ik te gek... En 20 minuten een beetje geratel word je denk ook wel zat:bonk:
Ben zeer benieuwd naar het filmpje, vooral over hoelang de mat duurt:rolleyes:

maar eerst wachten op een reactie van lord of thunder, hij heeft misschien een filmpje!

ik zelf heb ook vaak die klijne flut matjes vna 0,99 euro(cent)
en ik verbaas me toch elke keer weer over de harde knallen die er af komen, redelijk hard voor die klijne rotjes!

ik heb deze rol 2 jaar geleden gehad!
koste toen 40e.
ik had hem dubbelgelaagt in een grote letter A gelegt.
(de A is de eerste letter van me meisje:p)
hij duurde ongeveer 8 minuten Ja niet dubbelgelaagt duurt hij echt wel een kwartier.
de knallen waren net zo hard als het bekende 90shots matje.
Nu 2 jaar naar dato zie je op het parkeer veldje nog een grote zwarte A:D!
het is een leuke mat als je een keer een langdurende rolletje wil!

en ik verbaas me toch elke keer weer over de harde knallen die er af komen, redelijk hard voor die klijne rotjes!

Ik vind ze niet echt super, maar het verbaasd me inderdaad dat ie kleine rotjes evenhard knallen als de kanonslagen in Nederland.. :frusty:

Nou hier dan mijn reactie;

Ik heb deze mat dus gehad voor maaar €20,- ! Voor deze prijs kan ik alleen maar zeggen dat je hem moét nemen! Voor 40 euro of meer is het een ander geval. Als je hem helemaal uitrolt duurt hij zo'n 20 minuten. Dit heb ik niet gedaan; ik heb de eerst 2 meter gewoon gedaan; daarna 3 dubbel gelegt en de rest op een hele grote hoop gegooid. Dit heb ik gedaan met de helft van de rol ('s avonds ook nog eens met de andere helft). Het geeft een groot geweld en een aardige grote vlam wanneer je het op een hoop gooit. Voor 20 - 30 euro moet je hem gewoon nemen, anders niet meer.

Ik heb hem helaas niet gefilmd omdat ik om 10 uur wel wat andere dingen aan mn hoofd had. Sorry.

Ik heb hem ook gehad 2 jaar geleden duurder omedebij de 10/12 minuten was wel geinig voor die 30 euro en ging ook nog eens lekker hard voor een NL mat leuk voor overdag iig :)

Hmm na het zien van het filmpje wat MasterBSC heeft gepost, kom ik wel tot de onclusie, dat je deze rol niet in de buurt van het Vaticaan moet afsteken..... :wink:

Back
Bovenaan