Rampage

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3695
Artikelnaam: Rampage
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 45 schots
Effectomschrijving: De grootste gouden waaiercake van het land: 45 gouden mijnen en gouden boeketten van links naar rechts. Vult de lucht helemaal met goud!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 59,95
O.a. verkrijgbaar bij: MooisteVuurwerk.nl

wolffvuurwerk_3695_rampage.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Omlabeling van de Valencia?

*edit sorry is zie het al er zijn dit jaar alleen maar omlabelingen :rolleyes:

Deze Rampage/Valencia deed het gisteravond vele malen beter dan Maandag. Harde burst grote boeketten, en wat georganiseerder qua tempo. Je haalt hiermee een goede goudwaaier in huis!

ja, afgelopen maandag regende het best en had het dat de hele dag ook gedaan. Woensdag was het droog tijdens de demo. Was echt verassend hoeveel beter sommige cakes presteerden. Zo ook de silver salute.

Ik was er maandag en inderdaad was het wat nattig ;)
Oké, regen is niet lekker voor vuurwerk, maar het is toch wel verrassend dat die cakes dan allemaal zoveel beter presteren. Was inderdaad ook niet echt te spreken over de Silver Salute afgelopen maandag. Dit maakt het er niet eenvoudiger op. Komen er nog filmpjes online van afgelopen woensdag?

Haha ja en nu maar hopen dat het 23 graden wordt, misschien komt er een vierde bij.
Zonder gekheid, die boeketten waren woensdag een stuk groter. Zo is het een prachtcake!

Maandag per 2 geschoten, woensdag per 3 geschoten, maar zoals te zien op film een groot verschil in effectgrootte tussen nat en droog weer

Om eerlijk te bekennen vind ik het behoorlijk meevallen met dat groot verschil in effectgrootte, maar misschien ontgaat het mij maar ik vind ze behoorlijk gelijkwaardig.

Dit is een prachtige pot, en zelfs in de regen vond ik hem goed presteren.
Vind ik hem 60 euro waard? Nee, maar voor 45 a 50 zou hij er volgend jaar weer komen.

Deze viel me erg mee! Had verwacht dat het een inkakmomentje zou zijn, maar het tempo was beter dan op de films. Goud heel mooi uitgewerkt. Met 3 tegelijk op het laatst een mooi gevulde lucht. Voordeel is daarbij dat ie niet heel hoog schiet. Aanrader!

Back
Bovenaan