Pyroworld.nl in de Autoweek (nr15 2011)

RedBaron

Pyroworld
Ergens einde vorig jaar is er door het wekelijkse Nederlandse Magazine Autoweek een interview afgenomen met Gerdo aka BlackBaron met als onderwerp natuurlijk zijn auto. Over het waarom en hoe, en wat hij allemaal al heeft meegemaakt met deze auto ( en dat is VEEL! :p )

Variërend van metalen palen door de voorruit, tot voorbanden die spontaan bij 160KM per uur op de duitse snelweg van zn auto af stuiterde. Maar natuurlijk werd er ook ingegaan waarom hij zoveel kilometers rijd. En dus ook een stukje achtergrond met als onderwerp de vuurwerkshows! :D

Vind het zelf een erg leuk en humorvol artikel geworden. Hier een full size foto van het artikel in de autoweek van deze week:

IMG_6241.JPG

IMG_6239.JPG

Onze inmiddels toch wel immense verzameling van pers en toegangskaarten van de vele shows en festivals die we bezocht hebben. Met op de voorgrond het kussentje van Pirico :p

Haha leuk artikel hoor jack en gerdo. Heb het met veel plezier gelezen.
En check al die bezoekerspasjes dan stelletje diehards :p

Erg leuk artikel Jack en Gerdo! Het is zeker een auto die veel heeft mee gemaakt!

Toch wel leuk die badge op de voorgrond van Knokke-Heist 2010 met mijn foto:rolleyes:

ja die pasjes haha is geloof ik en soort van uit de hand gelopen verzameling geworden. Nu staat er al wer 324.382 km op de teller.

Tja, als die auto zou kunnen praten.....Heb ook al de nodige kilometertjes meegekachelt met dit vehicel.
Wel grappig dat m'n kussentje nog op de plaat staat, dat ga je krijgen met meerijdende bejaarden. Leuk stukje om te lezen Jack.

Ik zat er naast toen het bandje ons inhaalde op de snelweg. Dit is iets wat ik toch nooit meer hoop mee te maken. Ingehaald worden door je band met 160 km per uur. Leuk dat Gerdo zn auto in zo,n blad staat.

Back
Bovenaan