Pyroworld.nl eindejaars video 2010-2011!

RedBaron

Pyroworld
Net zoals vorig jaar ga ik ook dit keer weer een Eindejaarsvideo in elkaar zetten met alle hoogte punten van het afgelopen jaar.

Ja maar het jaar is nog niet om..! Hoor ik nu menig lezer nu denken. Dat klopt helemaal! :p En er komen nog wat hele leuke spektakels aan zoals Rotello, Nancy, enz. En ook die gaan er ook allemaal in gemonteerd worden.

Maarrr, om jullie toch alvast lekker te maken heb ik alvast een klein teasertje in elkaar gezet met de reeds verzamelde beelden van dit jaar. En om alvast een beetje in de kerst (of Halloween.. hihihi) sfeer te komen is ze gemonteerd op kerstmuziek. Het is wél een kerstliedje geworden die een tikkeltje bij mijn steil past :D

Hier kun je de teaser downloaden: *klik*

Veel kijk plezier!

Ligt het nu aan mij ?
Ik krijg je filmpje niet te zien namelijk (file not found):cry:

Rechtermuisknop op het linkje, kies "opslaan als" :)

@RedBaron
WOW, wat een heerlijke montage!! Dikke complimenten. Heb ervan genoten en zie uit naar het eindresultaat!

Cameo

Gaaf, beetje duister Kerstmuziekje eronder haha, helemaal goed voor de sfeer, absoluut!

Kom maar door met die eindfilm over 2 maanden, ben benieuwd!

:bye:

Ik zit zo eens te kijken en de extreem scherpe kleuren vallen mij op. Goed materiaal, goed filmwerk en de montage is de kers op de taart.

(y)

ik word er bang van:sad: Doe mij maar vrolijke kerstmuziek, zal wel een gezellig kerst zijn bij jou Jack, haha! Ziet er in ieder geval al wel netjes uit. Nog ff 2 maandjes wachten en dan de hele video bekijken:)

Vet hoor! Echt mooi gemonteerd, leuke opbouw met die muziek en het toenemende tempo op het eind! Kan niet wachten tot de eindejaars video online staat :)

Ik zit zo eens te kijken en de extreem scherpe kleuren vallen mij op. Goed materiaal, goed filmwerk en de montage is de kers op de taart.

(y)

thx, ja ik film al langer in HD. Maar zet het pas sinds begin dit jaar ook daad werkelijk in HD Online :). Dus dat zal het verschil een beetje maken denk ik ook :p

Zoals verwacht ( en je aan het einde kunt lezen in het filmpje :D) denk ik dat jullie zo rond kerst kunnen genieten van de volledige eindejaarsvideo met een lengte van tussen de 15 en 20 minuten. :)

Serieus, wat een geweldig filmpje! puur genieten!

Ik zelf kan ook niet wachten op het hele filmpje!

Schiiterend gedaan Jack, om van te smullen zo mooi.
Wat betreft de complete film mag je van mij ook eerder er mee komen. Je hoeft niet perce tot de kerst te wachten. :p

Schiiterend gedaan Jack, om van te smullen zo mooi.
Wat betreft de complete film mag je van mij ook eerder er mee komen. Je hoeft niet perce tot de kerst te wachten. :p

Ik heb nog wat mooie vuurwerken en projecten voor de boeg tot aan de kerst.. En die wil ik er ook in hebben. Dus je zal toch echt tot de kerst periode moeten wachten :D

sorry hehehe :p

Jack!!! Wat heb je nu toch weer gedaan!
Ik zie voor mij tastbare herinneringen voorbij komen! (..............)

Ben zeer vereerd! Dat ziet er toch weer geweldig uit.
Ik krijg weer nieuwe ambities. We moeten het a.s. zondag er nog maar eens over hebben.

Maar voor de rest weer mooi beeldmateriaal!

THANKS!!!

Beelden vind ik echt prachtig, ik had het liever wel gezien met andere muziek maar dat is mijn smaak.

Kijk heel erg uit naar de gehele eindejaarvideo. :)

Gaaf man, echter zou ik de vuurspuwer vervangen, dit was voor mij ff wat is dit.
paste niet geheel in (MIJN) plaatje.

Gr Wim

Back
Bovenaan