Pyrotronic

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8500
Artikelnaam: Pyrotronic
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 30 shots
Effectomschrijving: De Pyrotronic is een 30 schots vuurwerkpot met prachtige vuurwerkeffecten zoals robijnrode kometen en saffierblauwe kometen gecombineerd met het speelse fish-effect, waarbij u de visjes door de lucht ziet gaan! Dit product is groot ingekocht, en daarom extra voordelig. Op is op!
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: € Voorverkoop € 13.99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8500_pyrotronic_links_zonder_weco.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
In Duitsland was deze cake de afgelopen jaren te koop rond de € 15,00, ben benieuwd welke prijs er hier aan komt hangen :)

Goed dat ik deze zie. Was altijd gek van de Monster Trio van Wolff, maar heb daar niet echt een goede vervanger voor kunnen vinden. Deze lijkt aardig in de buurt te komen. Nu de schappelijke prijs nog...

Ik heb deze inmiddels besteld :D (voor €13,99)
Afgaande op het filmpje lijkt het me een prima prijs voor deze cake!
Ben heel benieuwd hoe hij het in de straat doet.

Mooi cake hoor, die kleuren komen zo op film vel over.
De prijs is natuurlijk dik in orde. Toppertje dit vind ik.

Prima cake, zeker voor 14 euro (in Duitsland al een tijdje te krijgen voor 15 euro).
Twee keer in mn collectie gehad, uitwerking van de cake is ook mooi, het 'fish' effect doet het leuk en ook het blauw is mooi.

Staat op de het karton bis 500g, kijk je op de cake, 292g.. beetje misleidend vind ik. Niet dat ik verwacht dat er 500g in zat maar meeste consumenten zien 500g en denken een 500g cake te pakken te hebben.

2x gekocht bij posten Borse voor 7,99 p.s. Heerlijke prijs! :D

Dat is een beter prijs, ik had 13,95 betaald bij een "Flits aanbieding" in Nederland. Ik had ze per 2 geschoten. Leuke effectjes wel maar €13,95 zou ik er nooit meer voor betalen, dan ga ik liever voor een kwaliteit cake van Rubro voor €20,- bijv.

Na deze aanbieding was deze cake overigens €20,-, van de zotte.

Back
Bovenaan