[Pyrostar] Special celebration 2.000sh nitraatmat

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyropim

VWC lid
Ook op het gebied van rollen komt Pyrostar dit jaar met 4 nieuwe matten uit.
Zoals je van pyrostar kan verwachten is er weer geprobeerd om iets uniek te creëren,

De eerste mat is de Special Celebration cracker 2.000shots met eindbom.
Dit is een nitraat mat die bestaat uit 4 delen die eenvoudig verbonden kunnen worden, deze mat zal vanaf eind juli binnen zijn

belangerijk punt.
geeft deze mat rode snippers?
dan is het helemaal een must heave!!

jaaaaaaaah ik als rollen kliefheber is heel blij gemaakt!!
nu de prijs nog, en het is de mijne:D

wow alweer het zoveelste product van pyrostar dat mij aanspreekt waaronder ook het uiterlijk van de mat en de doos.
zoals 3xh zei hopen dat de prijs mooi is en het is de mijne.

Op het eerste gezicht leuk product. Al hoeven rode snippers helemaal niet van mij bij een nitraatmat. Integendeel, dat is er nooit geweest.

Maar een aantal vraagjes. Zijn de knallen en het geweld van deze mat is op z`n minst evenredig met de bekende concurrerende nitraat matten, zoals de oude China Thunder van Bonbridge? En komt de eindbom daar ook nog bovenuit?

Wat is de lengte van deze mat, in totaal?

Ben benieuwd naar de prijs en kruidinhoud van deze mat...word de eind knal als een los onderdeel beschouwd dan gaan we dus met deze koppel mat over 1kg grens...afwachten dan

Mooi filmpje Pyropim.
Bedankt hiervoor :thumbup:

/EDIT: Trouwens echt een zeer gave mat! Flinke harde knallers met goeie flitsen.
Ook een zeer handige kliksysteem! :D

Bedankt voor het fimpje pim, hij lijkt me echt super, een mooie mat voor na 12en.
Ik ben toch wel zeer benieuwd naar de prijs van deze geweldige mat. !!

hopen dat ie niet duurder is dan de connector bij loots.
die is weleens waar zonder eindbom,maar toch....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan