• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Reaper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens de herftactie van pyroshop zijn deze 15e per 50, dus 3e per 10, goed te doen denk ik?

Heb ze zelf nog nooit gehad, en er is nog niets echt duidelijkheid over de knal, dus dat wordt dan toch een gokje?

Knal is prima en met zo'n prijs is dit echt een topper hoor. Gewoon een simpele knaller voor een wat hoger stook tempo.

Waarom zou pyrostar hun eigen ondergang te gemoed gaan kwa knallers, om een knaller bijna gelijk / gelijk aan de ( in mijn ogen en vele andere ) beste / populairste knaller te gaan maken die vele malen goedkoper is?

Op de supero zit een veel grotere winst om het even simpel te houden dan op deze knaller, lijk me logisch. Nee, lekker supero's verkopen die goed knallen en met een hoog prijs kaartje en laat deze 'middelmatige' knaller in zijn waarde.

Heb je enige vergelijking gedaan en / of een bron van je verhaal? Sorry, je heb nog maar 1 post en vind het lastig om bepaalde informatie gelijk aan te nemen.

Na vergelijkingstest met een python/bombero en een trueno van zena moet ik zeggen dat het voor dit geld een geweldige knaller is. De python en trueno zijn absoluut harder/doffer maar daar betaal je ook voor.
Voor deze prijs een echte topper de reaper
Knal 7/10
uiterlijk 10/10
Afwerking 9/10
prijs kwaliteit verhouding 9/10

pitbullsyndikaat

nog 29 dagen wachten, dan deze eens testen.. tot die tijd laat ik ze lekker liggen.. of het moet heel erg gaan kriebelen :)

iemand de belgische Versie nog gehad?
zo ja wat waren jullie ervaringen?
Waar was de knal mee te vergelijken (ter indicatie).
Misschien een filmpie?

Ik heb ze gehad, vond ze best lekker knallen.. weet niet 123 waar mee te vergelijken.. maar vond ze harder gaan dan de pyrostar 3040 vlinder die 0,6 meer gram heeft..

Ik heb ze dit jaar niet gehad en de 3040 vlinder ook niet maar voorig jaar wel nog beide.
Knal mag dan door iedereen anders worden ervaren maar ik vond de reaper absoluut niet in de buurt komen van de 3040.

Ik zou deze gekocht hebben bij de Pyroshop , maar ze hadden ze ( gelukkig ook maar ) niet meer op voorraad.

Toen kreeg ik voor dezelfde prijs een nog groter aantal Trueno Ricasa's NO3's , hier was ik natuurlijk blij mee :)

Zijn goede dingen die trueno's !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan