• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Pyrostar] Reaper

Status
Niet open voor verdere reacties.

jawe

VWC lid
Artikelnaam: Reaper
Artikelnummer: 3037
Importeur: Pyrostar
Aantal per verpakking: 10stuks
Kartoninhoud Onbekend
Aantal grammen: 0,84
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 6,00

bild1601.jpg

bild1602.jpg

Zien er wel grappig uit. Beetje widowmaker achtig. Widowmaker is letterlijk weduwe maker, en zou dus mannen doden. Ook de opdruk met het doodshoofd, en de zwarte knaller.

Maar ik dwaal te ver af.

Hopen dat deze een beetje knalt!

Label ziet er strak uit! Ik dacht dat het de bedoeling was dat deze timfuse zouden krijgen?

zo, die zien er strak uit!
vooral dat zwarte label, maar vind ze wel aan de prijzige kant want er zit maar 0,84 gram in en volgens mij bevat de spanisch cracker-c meer gram, en die kost maar 0,50 cent duurder. maargoed ze zien er gewoon strak uit verder, en ik denk dat ik ze wel ga kopen!

aantal gram hoeft niet altijd uit te maken voor de knal.
we zullen zien hoe deze knaller is als er een filmpje uit is ter vergelijking.

Maar de knaller ziet er wel goed uit.

Als het kruit dezelfde kwaliteit heeft als de supero kan er nog een beste knal vanaf komen. Dus dat zegt inderdaad niet veel.

Even afwachten wat het word kwa knal en afwerking etc.

10 knallers met elk 0,84 gram flashpoeder voor een bedrag van €6,-? Waar gaat dit heen mensen?

Compleet gestoord, maarja, wie ben ik!

10 knallers met elk 0,84 gram flashpoeder voor een bedrag van €6,-? Waar gaat dit heen mensen?

Compleet gestoord, maarja, wie ben ik!

Ik vind het ook echte onzin, voor knallers van deze inhoud hoor je maximaal 40 cent per stuk te betalen.
Ik weet nog dat Alpeco die Nitrate Thunders 2006 hadden, die had ik gewoon voor €35 100 stuks. Kijk dat zijn prijzen. Dit is gewoon not done.

10 stuks, 6 euro / door 10 is €0,60 cent per knaller.
50 stuks, 20 euro / door 50 is €0,40 cent per knaller.

dat lijkt er al meer op. Maarja, dan nog, ik vind die knallers in België vaak gewoon overdreven duur voor wat je krijgt. Waarom wordt het spul niet gewoon eens tegen leuke prijzen aangeboden? Dan krijg je misschien ook wel de consument over de grens die normaal de bekende poolse fenix nitraat koopt voor 7 euro per pakje. Ik noem maar weer een voorbeeld hé! Maar die zijn dus 35 cent per knaller en ik weet zeker dat die een stuk harder knallen dan de gemiddelde grondknaller in België.

Maar als ik zo eens de topics doorlees zijn er in België ook zat knallers bij gekomen die richting de fenix nitraat gaan qua knal. Waarom wordt hier niet op ingespeeld. Dat zijn knallers die bijvoorbeeld 8 euro voor 10 knallers kosten, absurd gewoon! 80 cent voor een knaller waar maximaal 2 gram flash in zit.

Ik doel dit niet als een 'aanval' op Pyrostar alleen, maar gewoon in het algemeen.

Hoelang nog tot flash poeder duurder is dan cocaïne?

Beetje offtopic, maar ik hoor vaker dat mensen niet langer welkom zijn op vwc, waar ligt dit dan allemaal aan?

Over de knaller:
Als ze in bulk pack verkocht moeten worden, waarom is er dan een 10st en 5st verpakking?
Dat kost toch alleen maar meer karton? En 50stuks kan je toch erg compact verpakken, dat is ook goedkoper bij het verschepen.

Maar, we zien wel! Wie weet koop ik wel een bulk doosje...

Beetje offtopic, maar ik hoor vaker dat mensen niet langer welkom zijn op vwc, waar ligt dit dan allemaal aan?

Over de knaller:
Als ze in bulk pack verkocht moeten worden, waarom is er dan een 10st en 5st verpakking?
Dat kost toch alleen maar meer karton? En 50stuks kan je toch erg compact verpakken, dat is ook goedkoper bij het verschepen.

Maar, we zien wel! Wie weet koop ik wel een bulk doosje...

dit heeft te maken met veiligheid tijdens transport en klassificacaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan