[Pyrostar] Mega Celebration 100.000

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroPowerZ

VWC lid
Artikelnaam: Mega Celebration 100.000
Artikelnummer: 3018
Importeur: Pyrostar
Kartoninhoud: 1
Effectomschrijving: Klassieke Chinese rol van 100.000 shots
Prijs:€ 75,00

Bijlagen

• photo-3018039.jpg
    photo-3018039.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke rol, bestaand uit 3 stukken, die alle 3 dubbel gelaagd zijn!
Deze kwam boven alles uit om 0:00, en mensen zette snel een paar stappen achteruit.

Een van de betere matten voor mij van de laatste 10 jaar, hier ging hij om 15:00 en geloof me, mensen op 8 meter hadden nog een piep in de oren.

bij deze kan ik zeggen dat Pyrostar de beste (legale) rollen van de benelux heeft.
wat gingen jullie 100k's hard..
Harder dan die van original.
tempo was precies goed mat een tijds duur van 1 min.
Het knal geweld was er niet minder om.
en de eindbom...
Wouw wat zit daar in?? trosje nitraaten met rood papier?

ja wat een regelrechte aanrader!

Harder dan die van Original ja? Heb je ze beiden naast elkaar getest? Ben wel benieuwd... Vond die van Original dit jaar ook erg goed...

niet naast elkaar wel bijden in een tijd bestek van nog geen uur.
pyro star was duidenlijk harder en had tenminste een echte eind bom!
Voor mij voortaan pyrostar rollen!

Ik ben blij met jullie positieve reactie's. Aangezien ik dit jaar óf een nitraatmat (2000 shots) óf een 100k wil halen voor 0:00 uur kan ik deze alvast aanstrepen. Iemand misschien een straatfilmpje?

Ik zal binnenkort een filmpje plaasten van mijn 100k van pyrostar. Hier zie je helemaal goed op wat hij doet, en geloof me, je krijgt er geen spijt van als je deze mat aanschaft.

Hadden er meer mensen dat de rol gewoon aan 1 stuk was? Die van mij was gewoon al aan elkaar geknoopt met touw.

Trouwens inderdaad een keigoeie rol, echt een oor-ver-dovend geratel en de eindbom is echt bizar!

Bij mij zaten de delen wel los op de rol. Ze hebben dat mooie kliksysteem erop zitten dat perfect zou werken als de chinezen de mat tenminste ook zó oprollen dat die klikkertjes bij elkaar zitten :p ik moest m eerst uitrollen en daarna vastklikken. Dat werkt dus niet in het donker dus heb de delen gewoon 10cm over elkaar heen gelegd.

Die van jou had wel veel haast:p
Gelukkig kon ik wat langer genieten!
Hangen is mischien een optie:wink:
Verder erg mooi en duidelijk filmpie!
Je kan mooi zien dat het een TOP product is!

Die van jou had wel veel haast:p
Gelukkig kon ik wat langer genieten!
Hangen is mischien een optie:wink:
Verder erg mooi en duidelijk filmpie!
Je kan mooi zien dat het een TOP product is!

Ik droog mijn matten altijd een maand, zodat ze wat sneller gaan.
Maar inderdaad, deze had ik beter nog even in de vriezer kunnen leggen :p

Zo die dingen gaan inderdaad wel erg hard zeg! Leuk voor erbij... Na eentje van original of horsebrand oid :)

Zo die dingen gaan inderdaad wel erg hard zeg! Leuk voor erbij... Na eentje van original of horsebrand oid :)

Leuk voor erbij? Deze is in ieder geval een stuk beter dan een Original rol en ook de Horsebrands van de afgelopen jaren halen het niet bij deze mat:bye:

offtopic:
Vind het maar angstig om te zien dat filmpje wat jij geplaatst had mollyman...
Geen bril op, de schieter hangt vaak boven hetgeen wat hij afsteekt, matten richting gezicht en blazen, waarschijnlijk de lonten niet verlengd ook...Ik zie mensen passeren langs jankende fluitbakken ook zonder bril....

@Koetje voor mij voor erbij ja. Ik heb liever een horsebrand, en dan als afsluiting even een bak lawaai ofzo :) Het is wel heel bruut dat hij zo snel gaat, maar soms wil je net iets langer genieten van een dikke mat of iets dergelijks :) Heel persoonlijk natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan