Pyropunk

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 891
Artikelnaam: Pyropunk
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 480,0 gram
Aantal schots: 64
Effectomschrijving: 64 schots zilveren crackling bouquetten, rode staarten met groene palmeffecten, groene staarten met rode palmeffecten en glittering en paarse staarten met witte glitters. Tot slot witte staarten met zilveren en blauwe regens. En dat alles in een adembenemend tempo!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 39,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

891_pyropunk.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet wie hier de ontwerper is van de labels van Lesli?!
Maar ik vind deze labels zeer kansloos en afschuwelijk lelijk!!

Meen je dat nou? Oké, de Pyropunk heeft niet het mooiste label uit de lijn, maar ik vind de labels over het algemeen heel erg geslaagd. Erg origineel en een unieke uitstraling. Achja over smaak valt niet te twisten :p

De cake zelf vind ik minder geslaagd. Hij viel mij op de demo nogal tegen. De boeketten waren erg matig. De mines waren leuk, maar vond ze toch weinig toegevoegde waarde hebben.
Natuurlijk bevat deze cake 480 gram verdeeld over 64 shots, dus mag je er misschien ook niet al te veel van verwachten.

De gemiddelde consument zal hier voor €40 echter geen slechte cake aan hebben.

Ook ik ben zeer gecharmeerd van de labels waaronder MonsterJam en Werewolf, al vind ik de pyropunk ook wat minder.
Maar goed zoals Pyroguy al zegt, over smaak valt niet te twisten, gelukkig vind iedereen iets anders mooi.

Maar nu ontopic over pyropunk:)

Wat vind je er nou eigenlijk zo lelijk aan?

Ik vind het gevoelsmatig ook een lelijk label, maar kan niet verwoorden waarom ik dat zo vind.

Heeft totaal niks met vuurwerk te maken.
Ziet er meer uit alsof ik een game koop.
Als ik even met mijn gedachte gang kruip naar personen die een hekel aan vuurwerk hebben en ons als liefhebbers vergelijken met tokkie's , criminelen, hersenloze etc.
Kan ik mij heel goed indenken als ze dit soort labels zien, dat ze dan denken van...zie je wel!
Leslie heeft wel meer van dat soort labels en benamingen wat bij mij vraagtekens oproept.
Laten we het voer voor deze anti vuurwerkgroep noemen.

Laatst bewerkt:
Ondanks de labels ben ik toch wel gecharmeerd van een aantal producten uit de Silver Label en Red Label collecties. Ik vind dat Lesli dit jaar met deze 2 lijnen goed bezig is, voor niet al te gekke prijzen. De labels en de namen... tja, ach, ik stoor me er niet zo aan.

(...)Laten we het voer voor deze anti vuurwerkgroep noemen.

"We moeten vuurwerk gaan verbieden, want de labels zijn zo lelijk!"
:confused: Echt snappen doe ik je niet, Donald.:confused:

On topic: ik vond deze cake ook ondermaats. Matige boeketjes zonder vulling, slappe burst, laf kleurgebruik. De versnelling met daardoor een langdurige finale is wel leuk gevonden, maar haalt de cake niet genoeg omhoog.

Bericht van mij was wat onduidelijk zie ik...raar spul dat bier...heb het bericht even aangepast...oftwel wat duidelijker gemaakt.

Als ik even met mijn gedachte gang kruip naar personen die een hekel aan vuurwerk hebben en ons als liefhebbers vergelijken met tokkie's , criminelen, hersenloze etc.
Kan ik mij heel goed indenken als ze dit soort labels zien, dat ze dan denken van...zie je wel!
Leslie heeft wel meer van dat soort labels en benamingen wat bij mij vraagtekens oproept.

Je bent af en toe ook zo'n lastige he.:bonk:
Als ik meer posts van je zie denk ik dat je vaker aangeschoten bent.
Alsof de vuurwerkhaters naar dit soort labels kijken en dan denken 'ja ze zijn wel degelijk te associëren met het tuig van tegenwoordig'
Iets te lang in de shop gehangen?
Als je me nou, zware onzin, volgens mij weer om Lesli een kick te geven, maar ja jouw keuze he.

Ik sluit me hier helemaal bij aan Poz.
Het ziet er gewoon niet uit. Hebben ze geen inspiratie meer?:shocked:

Zat het filmpje te kijken en vond net dat het allemaal wel wat sneller mocht, gezien het aantal schoten en beperkte omvang van de boeketten, toen de versnelling begon. Leuk gedaan. Helaas is het begin een beetje slaapverwekkend.

Je bent af en toe ook zo'n lastige he.:bonk:
Als ik meer posts van je zie denk ik dat je vaker aangeschoten bent.
Alsof de vuurwerkhaters naar dit soort labels kijken en dan denken 'ja ze zijn wel degelijk te associëren met het tuig van tegenwoordig'
Iets te lang in de shop gehangen?
Als je me nou, zware onzin, volgens mij weer om Lesli een kick te geven, maar ja jouw keuze he.

Ben het anders wel met Donald eens.Ik denk dat een dergelijk label meer in de smaak zal vallen bij de jongeren dan bij de ouderen. Ik denk dat ouderen een woest kop op zo'n label eerder afstotend vinden, dan dat ze de verwachting hebben dat het een mooi product is.

En niets tegen aangeschoten zijn door bier he! :wink:

Deze cake lijkt er meer op.
Leuke prijs kwaliteit verhouding. Ook de versnelling op het eind is lekker.
Goed gedaan(bij deze cake)
greetzz

Back
Bovenaan