Pyromusical & PSE Video's

Praat hier over Pyromusical's :

How to Create a Fireworks Pyromusical
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe Pyromusical's nou eigenlijk in me kaar zitten...

Haunted Mansion Fireworks
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

deze vind ik zelf erg leuk.

een pyromusical enkel met consumenten vuurwerk gemaakt ( teminste wel voor amerikaanse begrippen..)

Pirates of the Caribbean Fireworks
+ YouTube Video

PLASA 2006 Pyro Display
+ YouTube Video

PyroArt - Indoorfeuerwerk Schalke Arena
+ YouTube Video

Dragon Fireworks Mall of Asia Pyromusical June 30, 2007
+ YouTube Video

Voor Nu zijn dit de filmpjes , als ik Meer Goede kwaliteid filmpjes vind zal ik ze plaatsen.

groeten

Ryan.

Zoals ik je had verteld zijn er hier heeeel veeeel filmpjes van te vinden want het is een erg uitgebreid onderwerp.

Ik heb ook een gaaf filmpje (Van een vriend van The_Cigarman) van de show in Disneyland Parijs.
Ik weet niet of dit onder pyromusicals valt maar ik vind het toch behoorlijk gaaf.
Vooral bij het begin zingt ze iets met star en dan zie je een shell in de vorm van een ster komen, erg gaaf vind ik.
Ik vertel niet precies hoe of wat je moet gewoon even kijken: http://www.vimeo.com/800571

Zoals ik je had verteld zijn er hier heeeel veeeel filmpjes van te vinden want het is een erg uitgebreid onderwerp.

Ik heb ook een gaaf filmpje (Van een vriend van The_Cigarman) van de show in Disneyland Parijs.
Ik weet niet of dit onder pyromusicals valt maar ik vind het toch behoorlijk gaaf.
Vooral bij het begin zingt ze iets met star en dan zie je een shell in de vorm van een ster komen, erg gaaf vind ik.
Ik vertel niet precies hoe of wat je moet gewoon even kijken: http://www.vimeo.com/800571

@ Afca_4_life : Deze show is NIET in parijs maar in Amerika , en ik heb deze zelf ook mee gemaakt. een erg mooie en goede show , heb er zelf nog staan praten met de Pyro mannen :)

Ik vond het wel de moeite waard dit topic even te bumpen!:D

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Ik ben nog niet zo thuis in pyromusicals, en ik weet zeker dat de experts op dit gebied mooiere filmpjes tevoorschijn kunnen toveren. Dat is mede de reden dat ik dit topic weer tevoorschijn tover.

Heb ik materiaal van jou geplaatst waar jij het niet mee eens bent, laat het me netjes weten!

Back
Bovenaan