Pyromania

moontan

VWC lid
Product-819-Pyromania.jpg

Artikelnaam: Pyromania
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 53 schoten
Effectomschrijving: 53 schoten met een daverende finale
Richtprijs: €65,00,-

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Vuurwerk Vlijmen bedankt voor de foto
Vuurwerkland Steenbergen bedankt voor de informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een topper zeg!
Valt me helemaal niet tegen. Uitwerking is wel van hoge kwaliteit naar mijn mening, je kan zien dat er aandacht aan is besteed.

Zeker een topper dit!
Deze moet je echt niet laten liggen voor 55 euro als je een hoog budget heb, Een absolute aanrader dit!

:bye::bye:

Waarom krijg ik het gevoel dat dit het filmpje is van de Blue Voodoo?

Ook het filmpje van de Outbreak op die site komt niet overeen met het effect van afgelopen jaar?

En ook het filmpje van de crosette king lijkt niet juist want waar zijn de spinners?

Ik vind de cake er verdomd goed uitzien en dat is dit jaar echt de eerste van B en W waarvan ik ga glimlachen. Probleem is alleen dat ik nu weer een winkel moet gaan zoeken die het verkoopt haha.:frusty:

Mooi profesioneel effect dit zeg! Dit tempo vind je alleen in prof. blokken, dus dit is zeker een uitkomst in de 500grams wereld.
Enige nadeel vind ik wel dat de mine's afzonderlijk geschoten worden van de effecten. Dus effect (boem boem boem boem boem) en daarna pas mine's (boem boem boem boem boem). Als dit inéén had gezeten had dit een zeer mooie combinatie geweest.

Moet je idd gelijk geven het was mooier geweest als de mines tegelijk met de boekketten gingen maarja je kunt niet alles hebben toch? Zekker een aanradertje dit mooie boekketten en mines.

Ik vind de cake er verdomd goed uitzien en dat is dit jaar echt de eerste van B en W waarvan ik ga glimlachen. Probleem is alleen dat ik nu weer een winkel moet gaan zoeken die het verkoopt haha.:frusty:

Ixxi kappers op de Zevenkampse Ring misschien? Ik weet later op de dag of dat ze deze daar verkopen.

Mooi profesioneel effect dit zeg! Dit tempo vind je alleen in prof. blokken, dus dit is zeker een uitkomst in de 500grams wereld.
Enige nadeel vind ik wel dat de mine's afzonderlijk geschoten worden van de effecten. Dus effect (boem boem boem boem boem) en daarna pas mine's (boem boem boem boem boem). Als dit inéén had gezeten had dit een zeer mooie combinatie geweest.

Ik kan mij heel goed in jouw gedachtengang vinden.
Het enige dat ik kan bedenken is dat de afzonderlijk geschoten mines de tijdsduur
van dit blok wel ten goede komt.
Tijdsduur is wel 60 seconden !!..

BTW : ik twijfel nog tussen dit blok en de Silver Titanium van Mercurius.

De ST vind ik iets meer variatie hebben (+ een dijk van een finale)en is ook nog eens 10 Euro goedkoper.
Tijdsduur is 45 sec.

Ik kan mij heel goed in jouw gedachtengang vinden.
Het enige dat ik kan bedenken is dat de afzonderlijk geschoten mines de tijdsduur
van dit blok wel ten goede komt.
Tijdsduur is wel 60 seconden !!..

BTW : ik twijfel nog tussen dit blok en de Silver Titanium van Mercurius.

De ST vind ik iets meer variatie hebben (+ een dijk van een finale)en is ook nog eens 10 Euro goedkoper.
Tijdsduur is 45 sec.

Klopt inderdaad.
Als je ze beide effecten tegelijk zou schieten dan krijg je zoiets als de blue voodoo en reduceer je de brandtijd zomaar naar de helft.

Tony, dit product van B&W is inderdaad verkrijgbaar bij Ixxi Kappers op de Zevenkampse Ring te Rotterdam.

€55,-

Spullen van Barely Legal worden hier overigens ook verkocht.

Wat een bak joh, die blauwe mines doen het hem echt hoor, ik ben er bijna zeker van dat ik deze ga kopen, met de 15% korting van Witte Tenten is ie slechts €46,75, dat kan ik niet weigeren. :wink:

Hoop dat er nog meer films van komen, iets betere nog.

Deze cake afgelopen avond bij 2 demo's mogen aanschouwen, en qua effect een absolute topper die me veel aan de spaanse pirofantasia's deed denken:shocked:

Het enige waar ik met bij bijna al het B&W spul aan erger zijn de tijdsduur verschillen, man man de ene duurt 40sec de ander 65sec, dat soort fratsen. Al hebben daar wel meer importeurs last van, droevig en dit jaar lijkt me dit meer voortekomen dan andere jaren.

Wat een heerlijk blok om te aanschouwen. Voor een 500 grammer heeft het een goede prijs, maar als je kijkt naar de effecten en kwalteit. Echt een topper!

Deze cake heb ik dus gehad.
Ik vond hem goed, de mine's kwamen hoog.
In elk geval was ie mooi voor één keer. Het is niet zo dat het een vaste must have is voor een collectie, want de prijs is toch wel wat te hoog voor het effect is mijn mening.

Back
Bovenaan