Purple Peony with Purple Tail and Mine

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2655
Artikelnaam: Purple Peony with Purple Tail and Mine
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 370 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Paarse mines tot paarse staarten tot paarse peony
Afmeting: 15 x 15,5 x 15 cm
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 20 sec
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 36,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2655-purple-peony-with-purple-tail-and-mine_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ghost tail. jammer van het budget gehalte. Deze lijn had best leuk kunnen zijn maar die rotation tail cake is ook al zo treurig.

Leuke kleuren had graag een paarse cake gekocht, prijs is 35,99 ik zal nou wel ophouden want met Vuurwerkexpert val ik in herhaling.

Zie deze nu pas, vind dit echt wel gaaf, een cake met alleen de kleur paars iets dat ik al jaren zoek :) Toch maar eens zien of ik hem ergens nog aanschaf

Zeer goed uitgewerkt! Echt prachtig daar paars, dat blijft 1 van de mooiste kleuren in vuurwerk. Ook grappig daarna met de doorslag van de volgende cakes, zo heb je echt een prachtig Multi color spektakel! Leuk om tijdens een showtje te doen dus als een kleurenelement, stuk of 4 van die cakes door elkaar heen laten schieten.

De eenvoud maakt dit product geweldig. Een effect wat voor de doorsnee losse verkoop consument niet heel aantrekkelijk zal zijn maar voor ons als liefhebbers juist datgeen wat we de afgelopen jaren hebben moeten missen door het ontbreken hiervan. Prima zet van Broekhoff. Misschien kan zit ze weer een beetje op de kaart zetten.

(de video begint met de eindsalvo's van 3x de Autograph Box)

Hier een regenboogwaaier van 2x5 Peony cakes uit de Pyroshow-lijn. Van elke kleur (Purple, Blue, Lemon, Neon Green en Blood Red) dus twee stuks tegelijk. Heerlijk beeld voor in een show. Prima kleuren, goede bursts en lekker breed met veel actie.

Volgend jaar nogmaals, maar dan voorafgaand aan de peonies alle kleuren crossette cakes in fanshape.

Back
Bovenaan