Prullenbak in Winterswijk opgeblazen met zwaar explosief

Het ergste vind ik nog wel dat alle afval(uit die emmer) in de natuur beland, zullen wel eenzelfde soort tokkies zijn die een leeg blikje op straat gooien terwijl 2 meter verder een vuilcontainer staat, ik kots op dit soort narcisten :frusty:

Dit keer dus geen vuurwerk maar een "zwaar explosief"

Dat scheelt wel heel veel.

Precies. Eigenlijk horen dit soort berichten niet thuis op dit forum. Een zwaar explosief is toch immers geen vuurwerk? Er wordt nu door sommige precies hetzelfde gedaan door het met elkaar te vergelijken. Een geval van je eigen glazen ingooien.

Het gaat weer richting december...de debielen met iets TE zwaar vuurwerk leven zich weer uit op een prullenbak, in en in triest. Dat de politie het vergelijkt met zwaar explosief verbaast me niets met al die termen tegenwoordig.
Hou je van zwaar vuurwerk gebruik dat zoals het hoort of gebruik het niet. Hou onze traditie, althans wat ervan over is, in eren!

Gek he dat het straks verboden wordt of dat we allemaal op een pleintje staan.
Ik zou het niet gek vinden, krijg bij dit soort plaatjes plaats vervangende schaamte.

Gek he dat het straks verboden wordt of dat we allemaal op een pleintje staan.
Ik zou het niet gek vinden, krijg bij dit soort plaatjes plaats vervangende schaamte.

Je zou je zo kunnen aansluiten met bij Groenlinks

Ten eerste zijn er explosieven gebruikt en geen vuurwerk aldus deze melding. Ten tweede is een verbod leuk maar zal deze vuilnisbak het alsnog ontgelden.

Dus een verbod zou Gek zijn ja om legaal vuurwerk te verbieden

volgens mij weet jezelf net zo goed als de rest hier dat er daar echt niet iemand met semtex bezig is geweest. Dat er een zwaar explosief is gebruikt zal zeker zo zijn, maar dit is 99% zeker met vuurwerk in elkaar geflanst. vandaar dat het ook nu gebeurt en niet in het voorjaar. Dus ja, deze hersenlozen zorgen ervoor dat vuurwerk in zwart daglicht komt te staan. Ik hoop dat ze keihard gepakt gaan worden en alles tot de laatste cent mogen terugbetalen.
Dat een verbod op legaal vuurwerk dit soort uitwassen niet tegengaat weten wij ook allemaal, maar ondertussen zorgen dit soort uitwassen er wel voor. Daarom zoveel mogelijk in de kiem smoren en op geen enkele manier dit verdedigen wat mij betreft. En ik zal eerlijk zijn, als ik weet dat iemand sloopt met vuurwerk dan geef ik hem aan of zorg ik ervoor dat hij zichzelf aangeeft. Het moet maar eens afgelopen zijn met dit soort uitwassen.

Back
Bovenaan