Problemen met filmpjes bekijken

Sinds enkele maanden kan ik bijna geen filmpjes meer bekijken. Op advies van meerdere mensen heb ik al van alles geprobeerd, veiligheids instellingen aangepast, alle updates uitgevoerd, progamma's toegevoegd maar niets heeft tot dusver geholpen. Wie weet wat ik hier aan kan doen, zodat ik alle filmpjes weer kan bekijken en er over mee kan praten. B.v.d. Super Cracker.

Ja dan is dat een soort van beveiliging. Zit je op een computer van het werk/school? Of een iPod/iPhone/iPad?

Jawel hoor, maar jij bent zeer waarschijnlijk niet de persoon met de juiste rechten daarvoor. Je werkgever heeft youtube niet voor niets voor zijn werknemers geblokkeerd. :)

Je kunt je baas lief aankijken, of toch thuis of bij vrienden de filmpjes kijken. :)

Het gaat om een computer die ik heb aangeschaft via mijn wergever met een prof.
virus beveiliging. Maar dat zal inderdaad het probleem zijn. Bedankt voor de reacties.

Heb hier ook last van die borked melding, (iphone) echt rete irritant. Op andere foras geen probleem alleen bij vwc. Als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag.

Heb hier ook last van die borked melding, (iphone) echt rete irritant. Op andere foras geen probleem alleen bij vwc. Als iemand een oplossing heeft hoor ik dat graag.

Heb hier zelf ook last van met mijn Galaxy S die op Android loopt.
Gelukkig is er een nieuwe versie van de software uit met een betere Flashplayer waardoor dat "borked" er niet meer zou moeten komen.

Het werkt bij mij ook maar half, vooral op VWC krijg ik dat erg vaak te zien.

Gelukkig op mijn computer niet dus dat is het belangrijkst. :)

Even iets anders, ik heb problemen met filmpjes te bekijken die ooit door Pyroworld zijn gehost! En ik denk dat iedereen dat heeft! Want hij haalt een ongeldig bestand binnen dat niet af te spelen is.
Komen deze filmpjes nog terug op het youtube account? Want in Subforum Downloads van Vuurwerkcrew zijn de meeste filmpjes gewoon niet meer te zien.

Klopt. Die films stonden op de server van VWC/Pyroworld, maar snoepte zoveel dataverkeer dat alles via Youtube online komt. Of de oude films daar ook te vinden zijn binnenkort ga ik even doorspelen naar de makers daarvan.

Back
Bovenaan