Prinsenbeek 08-03-2011

08-03-2011 Carnavals vuurwerk te Prinsenbeek

plaats : Prinsenbeek
Provincie : Noord brabant
wie : onbekend
wat : consumenten vuurwerk
waar : lokatie de markt (centrum prinsenbeek)
tijd : omstreeks 20.15 uur

Op dinsdagavond, Vastenavond 8 maart 2011 vanaf 19.30 uur op de Markt in Boemeldonck
Alle boemeldonckers mogen meedoen aan de de lampion- en fakkeloptocht. Kinderen graag onder begeleiding.

Om 19.30 uur vertrekt de optocht vanaf de Markt in de richting van de Valdijk voorop gegaan door de "Boemeltrein" Om ongeveer 20.15 uur zal de tocht eindigen op de Markt waarna d.m.v. een groots vuurwerk afscheid word genomen van de Prins.

Laatst bewerkt:
Werd dit niet altijd geschoten door Dream Fireworks ?

Prinsenbeek ligt trouwens in Noord Brabant (naast Breda) en niet Zuid Holland :p

Dream fireworks schiet inderdaad elk jaar het vuurwerk. Verder zal het hoogstwaarschijnlijk ook dit jaar weer consumenten vuurwerk zijn.

azuma schoot de voorgaande jaar/jaren dit vuurwerk en daarvoor was het dreamfireworks.
voor dit jaar weet ik het niet.

azuma schoot de voorgaande jaar/jaren dit vuurwerk en daarvoor was het dreamfireworks.
voor dit jaar weet ik het niet.

ow, ja ik ben er al een tijd lang niet meer geweest ( omdat DF dat dus schoot, dacht ik). Naja, ik zal nu denk ik wel komen kijken ja! :) Nog steeds ligt Prinsenbeek niet in zuid Holland.. maar in Brabant.. Marco er over heen gelezen.. omdat je hier de mensen wel bedankt?

het word geschoten in prinsenbeek? ik rijs vaak langs halte breda prinsenbeek, dus kan ik vanafhier daar ook komen? zo ja count me in haha

Ja uitstappen en de loopbrug over het spoor op, en dan rechts aanhouden loop je zo tegen een rotonde aan. Bij rotonde naar links, en dan loop je zo de markt van Prinsenbeek op waar het wordt geschoten:D

:bye:

Net terug van dit showtje en ik vond het geweldig moet ik zeggen:D
Gelijk bij aankomst kwam ik onze goede vriend Redbaron tegen, en na een gezellig gesprekje een plaatsje opgezocht om te filmen. Wat achteraf een superplekkie was gehghehe (bedankt nog:wink:)
We werden getrakteerd op een lekker dreunshowtje van Dynasty spul, van the Wasp tot de Salute, ik zag vele vette cakes voorbij komen. Er werd lekker doorgevlamd, en in zijn geheel was het gewoon een toffe show.
Heb de schieter van Azuma een hand gegeven naderhand, en een flinke pluim want dat was het zeker waard!

De film komt eraan, zit in de upload,

Grt

TB:wink:

Was een leuk showke, lekker paar minuten gas geven.
Bierlucht daar op de markt was niet normaal na 5 dgn carnaval hahaha

we hadden ook nog wat mooie foto van deze show:

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_000.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_003.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_006.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_008.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_009.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_011.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_012.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_015.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_017.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_021.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_022.jpg

AZUMA_PRINSENBEEK8-3-2011_024.jpg

:)

Meer fotos natuurlijk in ons fotoablum

Inderdaad een kort maar krachtig showtje.
Veel spul van wolf en marijn. Jack heb jou helaas niet meer kunnen vinden. Was me telefoon ook vergeten dus kon je niet smsen.

Haha oke ik meende de zware jongens van marijn ook gezien te hebben. Stond alleen al om half 3 smiddags in de kroeg. Dus daar door zal ik het wel verkeerd gezien hebben :bonk:

Back
Bovenaan